Tikriausiai niekas nedrįstų suabejoti, kad klientai yra bet kokio verslo pagrindas. Dėl šios priežasties būtina skirti jiems pakankamai dėmesio. Daugelis verslininkų žino, kad pritraukti naujus klientus nėra lengva. Galima išleisti daug pinigų reklamuojant savo produktus ar paslaugas. Tačiau net ir klientui pirmą kartą atlikus pirkimą, nėra garantijos, kad šis sugrįš. Visgi yra būdų, kaip jį paskatinti tai padaryti. Taigi kas svarbiausia kuriant ilgalaikius santykius su klientais?

Aktyvi komunikacija

Vienas pagrindinių būdų, padedančių sukurti ilgalaikius santykius su klientais, yra aktyvi komunikacija. Nesvarbu, kokiu verslu užsiimate, pasistenkite su savo auditorija bendrauti kuo dažniau ir kuo reguliariau. Praneškite klientams apie bet kokius pokyčius, naujausius pasiūlymus, akcijas. Supažindinkite juos su visomis galimybėmis ir pateikite rekomendacijų. Tokiu būdu ne tik palaikysite artimą ryšį su auditorija, bet ir skatinsite pardavimus.

Klientų įtraukimas

Ilgalaikiai klientai paprastai daro daug daugiau nei tik perka įmonės produktus ar paslaugas. Jie užmezga asmeninį ryšį su verslu, kuris skatina nuolat sugrįžti. Tam, kad jį sustiprintumėte, pasistenkite kuo geriau pažinti savo auditoriją. Rinkite informaciją ir panaudokite ją tam, kad individualizuotumėte bendravimą. Tai padės dar labiau paskatinti asmeninio ryšio su verslu užmezgimą. Auditorijos įtraukimui nepamirškite pasitelkti skirtingų kanalų, tokių kaip svetainė, el. paštas, socialiniai tinklai.

Empatija

Empatija yra be galo svarbi siekiant užmegzti bet kokius ilgalaikius santykius. Todėl būkite nuoširdūs, pasistenkite suprasti savo klientų poreikius ir pažvelgti į situaciją iš jų perspektyvos. Žinokite, ko nori tie žmonės ir padėkite jiems tai pasiekti. Būtinai atsižvelkite į klientų pateikiamas pastabas, kad patobulintumėte savo produktų ir (ar) paslaugų kokybę. Taip pelnysite didesnį auditorijos pasitikėjimą ir pagerinsite savo įvaizdį.

Vertės užtikrinimas

Akivaizdu, jog tam, kad pritrauktumėte naujus klientus ir išlaikytumėte jau turimus, privalote jiems pasiūlyti kažkokią vertę. Tačiau pasistenkite, kad ji būtų ne vienkartinė. Nuolat ieškokite, ką dar galėtumėte pasiūlyti savo klientams. Įsivaizduokite, kad pardavinėjate kavos aparatus. Tokiu atveju savo asortimentą galėtumėte papildyti kavos pupelėmis ir įvairiais šio gėrimo ruošimui skirtais reikmenimis. Taip klientai viską, ko reikia, rastų vienoje vietoje ir turėtų priežastį sugrįžti.

Apdovanojimas už lojalumą

Labai svarbu ne tik siekti klientų lojalumo, bet ir jį pastebėti bei vertinti. Jeigu pirkėjai sugrįžta jau ne kartą arba rekomenduoja jus draugams ar pažįstamiems, būtinai už tai padėkokite. Galite jiems pateikti specialų pasiūlymą, įteikti apgalvotą dovaną ar paprasčiausiai ranka rašytą palinkėjimą. Tokiu būdu išreikšite klientams dėkingumą ir parodysite, kad vertinate jų lojalumą.

Ilgalaikių santykių su klientais kūrimas ypač svarbus siekiant verslo sėkmės. Jeigu jį dar tik pradedate ir siekiate įsitvirtinti internetinėje erdvėje, jūsų dėmesio verti patikimi svetainių talpinimo (hostingo) planai. Išsirinkti savo poreikius geriausiai atitinkančią paslaugą ir užsisakyti ją vos per kelias akimirkas galite čia https://www.iv.lt/talpinimo-planai/.

Reklama: Internetinių svetainių kūrimas

Užs. 411

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Rekomenduojami video: