15 min.lt nuotr.

Grožio specialistai įpareigojami teikti paslaugas taip, kad klientui būtų skiriamas ne mažesnis kaip 10 kv. m paslaugų teikimo patalpos plotas arba vienu metu paslauga būtų teikiama ne daugiau kaip vienam žmogui. Taip pat privalu užtikrinti, kad tarp paslaugų teikėjų darbo vietų būtų ne mažesnis kai 2 metrų atstumas. Jeigu tokio atstumo užtikrinti negalima, leidžiama dirbti tik kas antroje darbo vietoje.

Į paslaugos teikimo vietą turi būti įleidžiami tik apsaugines kaukes arba apsaugines veido priemones dėvintys klientai ir kiti lankytojai. Rekomenduojama skatinti klientus atsiskaityti ne grynaisiais pinigais. Prie įėjimo į paslaugų teikimo vietą būtina pateikti aktualią informaciją, kad paslaugų teikimo vietoje nerekomenduojama lankytis rizikos grupės žmonėms (vyresniems nei 60 m. ar sergantiems lėtinėmis ligomis), taip pat apie klientų asmens higienos laikymosi būtinybę. Kartu reikia tinkamai pasirūpinti klientų ir kitų lankytojų rankų higiena ir (ar) dezinfekcija.

Kai dėl procedūros pobūdžio klientas negali dėvėti kaukės ir paslaugos ar procedūros klientui atliekamos veido, kaklo, krūtinės srityje, grožio specialistas privalo dėvėti vienkartinę medicininę (chirurginę) kaukę ir apsauginį veido skydelį, arba respiratorių FFP2 ir apsauginius akinius. Kitu atveju, jei neatliekamos minėtosios procedūros, tiek klientas, tiek paslaugos teikėjas turi dėvėti kaukes.

Apsauginius akinius, apsauginį veido skydelį grožio specialistas turi dezinfekuoti arba keisti po kiekvieno kliento. Jei naudojama vienkartinė medicininė (chirurginė) kaukė, ją keisti privalu po kiekvieno kliento. Be to, svarbu laikytis griežtos rankų higienos: ne rečiau kaip kas 2 val. plauti rankas skystu muilu ir šiltu tekančiu vandeniu, dezinfekuoti jas specialiomis rankų dezinfekcinėmis priemonėmis.

Patalpas grožio paslaugas teikiantys darbuotojai privalo vėdinti ne rečiau nei 1 kartą per valandą, paviršius, prie kurių tiesiogiai (oda, plaukai) liečiasi klientas (pavyzdžiui, praustuvės, kėdės, atramos galvai ir kt.), ir paviršius darbo vietoje, ant kurių dedami instrumentai ir kitos darbo priemonės, dezinfekuoti po kiekvieno vartotojo. Dėl to labai svarbu ir planuoti savo laiką – dezinfekcijai užtikrinti tarp klientų turi būti ne mažesnis kaip 15 min. laikotarpis.

Itin svarbu nuolat stebėti savo ir kitų darbuotojų sveikatą. Rekomenduojama matuoti visų vartotojų ir kitų lankytojų kūno temperatūrą prie įėjimo į paslaugos teikimo vietą. Nevykti į darbą ir nedirbti turint viršutinių kvėpavimo takų ligų, ūmių žarnyno infekcijų ir kt. susirgimų požymių (pvz., karščiavimas 37,3 °C ir daugiau, sloga, kosulys, čiaudulys, pasunkėjęs kvėpavimas, viduriavimas, vėmimas ir pan.).

Jei minėta simptomatika pasireiškia darbe, privaloma nedelsiant nusišalinti nuo darbo, konsultuotis Karštąja koronaviruso linija tel. 1808 arba susisiekti su savo šeimos gydytoju konsultacijai nuotoliniu būdu. Sužinojus apie nustatytą koronoviruso infekciją, apie tai informuoti Nacionalinį visuomenės sveikatos centrą (NVSC), bendradarbiauti su NVSC nustatant sąlytį turėjusius žmones ir jiems taikant 14 dienų izoliaciją.

Dirbti izoliacijos laikotarpiu griežtai draudžiama. Taip pat nerekomenduojama, kad paslaugas teiktų rizikos grupei priklausantys darbuotojai.

Be to, paslaugų teikėjai raginami aktyviai nereklamuoti bet kokių paslaugų pardavimus skatinančių priemonių (akcijų, išpardavimų), neorganizuoti nuolaidų valandų, pristatymų ir pan., kurie didintų gyventojų srautus paslaugos teikimo vietoje.

Visuomenės informavimo grupės (VIG) inform.

Reklama: salonų įranga

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Rekomenduojami video: