Grikiniai makaronai parodoje „Rinkis prekę lietuvišką 2021“ maisto ir gėrimų kategorijoje įvertinti aukso medaliu. ŽŪM archyvo nuotr.

Svarbiausias produktas  – išskirtiniai makaronai

Spalio mėnuo UAB „Lašų duona“ labai sėkmingas. 9–10 dienomis įmonės atstovai dalyvavo Kelno mieste (Vokietija) vykusioje  tarptautinėje žemės ūkio, maisto produktų ir gėrimų parodoje „Anuga 2021“. Dar nespėjus grįžti į Lietuvą, pasiekė džiugi žinia apie pripažinimą parodoje „Rinkis prekę lietuvišką 2021“. Tačiau apie viską – nuo pradžių.

Tarptautinė žemės ūkio, maisto produktų ir gėrimų  paroda „Anuga“ vyksta kas antri metai. UAB „Lašų duona“ joje dalyvavo trečią kartą iš eilės. Pasak I. Aukštuolienės, ši paroda tapo viena iš prioritetinių įmonės veiklos sričių. Kai planuojama kelerių metų strategija ir finansai, „Anuga“ būna įtraukta kaip prioritetinis renginys. „Šioje parodoje gali dalyvauti ne tik atrinktos įmonės, bet ir visos, norinčios ir galinčios tai daryti finansiškai, nes tai nėra pigu. Nors Žemės ūkio ministerija dengia 50 proc. parodos stendo išlaidų, bet likusi dalis (bilietai, viešbučiai ir pan.) lieka mums. Tai tikrai nemažai lėšų“, – atskleidžia generalinė direktorė.

Šioje parodoje įmonė didžiausią dėmesį skyrė gaminamiems makaronams ir pristatė tris jų rūšis:  100 proc. grikinius, ekologiškus ir turinčius proteino. I. Aukštuolienės pastebėjimu, šie produktai parodoje sulaukė didelio dėmesio, kadangi tai yra rinkos naujiena.

Tačiau gliuteno neturinčius produktus „suklijuoti“ be priedų yra didelis iššūkis, pareikalavęs nemažai pastangų. „Prieš porą metų metėm sau iššūkį, buvo duota sudėtinga užduotis profesionalams ir įmonės komandai, – pradžią prisimena I. Aukštuolienė. – Įrangos gamintojų, mokslo ir mano komandos užsispyrimo dėka pavyko tai padaryti. Įrangą įsigijome iš profesionalų – italų. Prie produkto kūrimo dirbo Lietuvos mokslo įstaigos. Turime padalinius Rokiškyje ir Utenoje (šiame mieste veikia grikių gamykla – aut. past.), taigi  prisidėjo ir rokiškėnai, ir uteniškiai. Pavyko sukurti produktą, pripažinome, kad jis tinkamas ir bandome su juo eiti į rinką. Susidomėjimas tarptautinėje parodoje buvo, bet tai rinkos naujiena, todėl visi žiūri kaip į sveiką, bet dar nepopuliarų produktą.“

Beje, didelio dėmesio Kelne sulaukė grikinis šakotis.

Teko prisitaikyti

Įmonės vadovė praskleidė tarptautinės parodos užkulisius. Į ją vyko tik trijų žmonių komanda: pati vadovė, vykdomasis įmonės direktorius Nerijus Aukštuolis ir eksporto vadybininkė Enrikueta Mieliūnaitė. Įvertinant pandemijos sukeltas aplinkybes, pristatymai vyko laikantis saugumo reikalavimų ir demonstravimas ar degustavimas buvo labai ribotas. Tačiau įmonės atstovai buvo pasiruošę produktų pavyzdžių, kuriais mielai dalinosi su potencialiais klientais.

Išsamiau skaitykite „Gimtajame…“

Subscribe
Informuoti apie
guest
2 Komentarai
Naujausius
Seniausius Įvertinimą
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Skaitytoja
Skaitytoja
2021 26 spalio 10:50

Energingi vadovai, todėl ir rezultatai puikūs.

nike
nike
2021 26 spalio 8:42

Šaunuoliai.Ir toliau garsinkit Lietuvą.

Rekomenduojami video: