Rokiškėnės įsiamžino su Kupiškio rajono pedagogėmis. Asmeninio archyvo nuotr.

Trijų dienų renginys vyko Vilniuje vasaros pabaigoje. Jo tikslai – skatinti patyrusius šio projekto vykdytojus dalintis patirtimi ir kurti projektus inkliuzijos tema bei apdovanoti nacionaliniais kokybės ženkleliais įvertintus mokytojus, vykdžiusius  „eTwinning“ projektus 2016–2017 mokslo metais.

Rajono pedagogės įvykdė projektus pagal iškeltus kokybės kriterijus, tai: Ala Krasauskienė (Kavoliškio mokykla-darželis), Albina Kasparienė, Rimutė Mateikienė, Sonata Strumskienė, Inga Šablinskienė, Nida Šaparnienė, Daiva Šarkauskienė (Rokiškio lopšelis-darželis „Varpelis“), Laima Mikuckienė (Obelių gimnazija), Larisa Tichonova (Pandėlio gimnazija), Rasa Kavaliauskienė (Rokiškio lopšelis-darželis „Nykštukas“) ir Renata Kiburienė (Pandėlio pradinė mokykla). Jos apdovanotos nacionaliniais kokybės ženkleliais.

„Europoje inkliuzinis mokymas suprantamas kaip procesas, kai į ugdomąją veiklą priimamas kiekvienas mokinys, įtraukiami visi tėvai, įvertinamas mokytojas. Lietuvoje jis dažniausiai suvokiamas kaip neįgalių mokinių įtraukimas į ugdymo procesą“, – pasakojo Pandėlio gimnazijos užsienio kalbų mokytoja L. Tichonova.

Dalyviai išklausė pranešimus inkliuzinės mokyklos, tolerancijos, pagarbos įvairovei ir pilietinės atsakomybės, patyčių ir smurto ugdymo įstaigose temomis, dalyvavo praktiniuose užsiėmimuose. Iš šimto dalyvių tik aštuonios pedagogės dalinosi gerosios praktikos pavyzdžiais. Tarp jų dvi iš mūsų rajono – R. Kiburienė ir L. Tichonova. Pastaroji pristatė savo patyrimus vykdant projektą „Mūsų interesai ir pomėgiai“ 9 ir 11 kl. per rusų kalbos pamokas. Be lietuvių, jame dalyvavo čekų, latvių, ukrainiečių moksleiviai. R. Kiburienė kalbėjo tema, kaip nugalėti geografines kliūtis, su kuriomis susiduria jaunuoliai iš atokių ar kaimo vietovių.

Rokiškėnės grįžo kupinos naujų idėjų.

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Rekomenduojami video: