15min.lt nuotr.

Tokia situacija retai pasitaiko. Dažniausiai pirkėjai būna nepatenkinti pramoninėmis prekėmis, jų grąžinimas atrodo paprastesnis, nes defektai būna akivaizdūs. O kokie maisto produktai prekybos centruose, parduotuvėse laikomi nekokybiškais, t. y. tokiais, už kuriuos pirkėjas gali susigrąžinti pinigus arba prašyti pakeisti kokybiškais? Tokį klausimą pateikėme Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) specialistams.

Vartotojas, įsigijęs nekokybišką maisto produktą (pvz., produktas pakitusio kvapo, konsistencijos, blogų skoninių savybių ir kt.), pirmiausia turėtų kreiptis į pardavėją, kartu jam pateikdamas prekę ir pirkimą patvirtinantį dokumentą. Turi būti nurodomi maisto produkto trūkumai ir pasirinktas vartotojo reikalavimas (pakeisti produktą į kokybišką arba grąžinti sumokėtus pinigus). Nepavykus kilusio ginčo su pardavėju išspręsti taikiai (pardavėjas atsisako grąžinti pinigus ar pakeisti gaminį), vartotojas turi teisę dėl maisto produktų kokybės ar saugos kreiptis į VMVT nemokamu tel. 8 800 40 403, el. paštu skundai@vmvt.lt arba apie nekokybiškus maisto produktus pranešti VMVT interneto svetainės https://vmvt.lt skiltyje „Praneškite mums“ pateiktomis el. pranešimų formomis“, – informavo VMVT Maisto skyriaus vyriausioji specialistė-valstybinė maisto produktų inspektorė Gintarė Vadeikienė.

Taip pat pardavėjui draudžiama parduoti prekes, kurios nepaženklintos teisės aktų nustatyta tvarka, kurių tinkamumo vartoti terminas pasibaigęs, kurios iš naujo perženklintos, perfasuotos (perpakuotos) ar kitaip apdorotos siekiant pratęsti jų tinkamumo vartoti terminą.

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Rekomenduojami video: