Progimnazijos archyvo nuotr.

„Pirmąją dieną lankėmės viename iš 13 Prancūzijos švietimo skyrių, vadinamų akademijomis, ACADEMIE DE PARIS, kur išgirdome, kaip šioje šalyje ugdomi aukštą potencialą turintys vaikai. Savaitgalį stebėjome skautų stovyklos veiklą, diskutavome apie vaikų ir jaunimo kultūrinių ir socialinių kompetencijų ugdymą, mokinių savivaldos veiklą Prancūzijos mokyklose. Lydimi Sorbonos universiteto dėstytojų, daug sužinojome apie daugiakultūrę šio universiteto bendruomenę, studentų mokymosi sąlygas. Nustebino ilga besimokančiųjų eilė prie bibliotekos“, – pasakojo direktorės pavaduotoja Bernadeta Tubelienė.

Paryžiuje Senamiesčio progimnazijos mokytojai taip pat stebėjo pamoką Emile Zola mokykloje. „Mokytojos Celine Gruek ir Catherine Jouan pristatė institucinės pedagogikos metodiką, kurią taiko savo darbe. Paryžiaus Europos namuose  Sorbonos universitero lektorė dr. Giedrė Cibulskaitė-Veršinskienė supažindino su Prancūzijos švietimo sistema ir įtraukiojo ugdymo patirtimi mokyklose. Išklausėme meno terapeutės Safia Diop seminarą ir pačios dalyvavome meno terapijos seanse. Taip pat apsilankėme autistų mokymo centre „Turbulences“, kur prancūzai pasidalino išskirtine savo patirtimi šioje srityje“, – pasakojo pavaduotoja.

Po užsiėmimų mokytojų laukė ir kultūrinė programa. „Aplankėme Monmartrą, nuo kurio atsiveria Senos upės slėnyje plytinčio miesto panorama, Luvrą. Privaloma išvykos dalimi tapo Eifelio bokštas su eilėmis prie jo ir Paryžiaus vaizdais iš paukščio skrydžio. Vakarėjant plaukėme Senos upe. Stebino Eifelio bokšto įžiebimas, kai trumpam net eismas gatvėje sustoja, o dieną neišvaizdi metalo konstrukcija tampa paslaptinga „kalėdine eglute“. Pažinties su Paryžiumi dalimi tapo Lotynų kvartalas, garsioji Paryžiaus katedra. Paryžiuje nebijoma šalia senųjų statinių įkurdinti šiuolaikinius. Taip atsirado ir Žoržo Pompidu meno ir kultūros centras. Pabuvojome Versalio rūmuose, stabtelėjome prie Triumfo arkos, aplankėme Lietuvos vardu pavadintą skverą“, – įspūdžiais iš Paryžiaus dalijosi mokytojos.

Anot B. Tubelienės, tarptautiniai projektai suteikia galimybę ne teoriškai, o tiesiogiai pažinti kitų šalių švietimo sistemą, dalyko dėstymo ypatumus, bendravimo tradicijas, apmąstyti mokymo(si) patirtis įvairiose kultūrinėse aplinkose, orientuojantis į vizitų rezultatų aktualumą bendram mokyklos ugdymo proceso tobulinimui, pasisemti naujų minčių ateities veikoms mokykloje vykdyti, siekiant geresnių kiekvieno mokinio mokymosi pasiekimų ir pažangos.

Jau 2021–2022 mokslo metais Rokiškio Senamiesčio progimnazija už mokinių dalyvavimą tarptautiniame projekte OLD BUT GOLD buvo apdovanota nacionaliniu ir europiniu kokybės ženkleliais. Šis europinis apdovanojimas reiškia, kad projektas pelnė aukščiausią įvertinimą tarp nacionalinius kokybės ženklelius gavusių projektų. Šiuo metu mokiniai, vadovaujami mokytojų, dalyvauja tarptautiniame dailės ir anglų kalbos projekte READ AND DRAW.

Vienas iš svariausių įvertinimų tarptautinių projektų srityje yra tai, kad nuo 2024 m. vasario 1 d. iki 2027 m. gruodžio 31 d. Senamiesčio progimnazijai ,,Erasmus“ projektų bendrojo ugdymo srityje suteikta Europos sąjungos akreditacija. „Erasmus“ akreditacija patvirtinama, kad pareiškėjas parengė kokybiškos mobilumo veiklos įgyvendinimo planą, kuris yra platesnio masto organizacijos plėtros pastangų dalis.

Subscribe
Informuoti apie
guest
1 Komentuoti
Naujausius
Seniausius Įvertinimą
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Juokas
2024 9 balandžio 11:10

Na erasmus intriguojantis pavadinimas. Gal ir ko nors prancūžiško išmoko ten moterytes.

Rekomenduojami video: