Deimilė Čiučelytė, Donata Inčiūraitė, Martyna Levonaitė, Elida Meškėnaitė. Larisos Tichonovos nuotr.

Svajojo, kad būtų mažiau kontrolinių darbų

Pasak Deimilės, nors bendrauti teko anglų kalba, nesklandumų nekilo. Bendraujant per „Zoom“ platformą, keistasi patirtimi bei mintimis, kas padeda būti laimingiems mokykloje. Viena iš užduočių – aprašyti savo svajonių mokyklą. Anot merginų, skirtingų šalių moksleivių pageidavimai buvo nevienodi. Kai kur itin griežtai žiūrima į uniformų dėvėjimą, todėl svajonių mokykloje tokie moksleiviai norėjo daugiau laisvės, pasirenkant aprangą. Žinoma, daugelis pageidavo mažiau namų darbų, kontrolinių bei ne tokių griežtų mokytojų. Dalyviams netgi teko kurti eilėraščius anglų kalba. Pasak Pandėlio gimnazijos moksleivių, joms dėl to sunkumų nekilo.

Nelaimingų nerasta?

Dalyvaujančių projekte merginų vadovė Larisa Tichonova sakė, kad „eTwinning“ projektai skatina bendrauti ir bendradarbiauti, išbandyti įvairias informacines komunikacines technologijas, lavinti tarptautinius bendradarbiavimo įgūdžius, plėsti kultūrines bei kalbos žinias ir diskutuoti svarbiomis mokiniui temomis. 2024 metų ,,eTwinning“ tema – ,,Gerovė mokykloje“, todėl mokytojai ir mokiniai iš įvairių šalių susijungė diskutuoti, aptarti, tirti situaciją ir išsakyti savo nuomonę, ar mokiniai laimingi mokykloje. Kaip minėjo merginos, nė vienas su jomis bendravęs moksleivis neprisipažino, kad mokykloje yra nelaimingas. Visų vizija – šviesi, leidžianti kurti, išbandyti save mokykla.

Nuo logotipų iki akrostichų

Kiekvienam mėnesiui sugalvotos skirtingos veiklos. Spalio mėnuo – įžanginis, skirtas susipažinti su projekto partneriais, suplanuoti veiklas, pasiskirstyti atsakomybėmis, generuoti idėjas, prisistatyti. Lapkričio ir gruodžio mėnesiais vyko mokinių ir mokytojų apklausos. Sausį mokiniai įsitraukė į kūrybines veiklas: kūrė projekto logotipą, plakatus, balsavo už geriausią darbą. Vasario mėnesį ypatingas dėmesys skirtas saugiam internetui: mokiniai klausė paskaitų, diskutavo, pasikartojo taisykles, kaip saugiai elgtis internete, kūrė plakatus. Kovo mėnesį, naudodamiesi įvairiomis kompiuterinėmis programomis, vaikai kūrė žodžių debesis, akrostichus.

Rezultatas – knyga

Galutinis projekto produktas – elektroninė knyga, skirta svajonių mokyklai apibūdinti. Per paskutinį nuotolinį susitikimą dalyviai pasidalino mintimis apie tai, kas nuveikta, pasidžiaugė įgytomis informacinių technologijų žiniomis, dar šiek tiek praplėtė kultūrinį akiratį bei supratimą apie mokyklų bei mokinių skirtumus.

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Rekomenduojami video: