UAB „Egrena“ direktoriaus Justino Bertašiaus teigimu, klientų sulaukiama, tačiau gerokai mažiau. R. Kilkaus nuotr.

Paslaugai – „mirtis“

Paskelbus karantiną, nemažai aptarnavimo sektoriaus įstaigų laikinai užsidarė, tačiau autoservisai dirba. Darbuotojams nurodyta laikytis saugumo – naudoti dezinfekcines priemones, dažnai vėdinti patalpas.

Padangų montavimu užsiimantis Robertas Strumskys „Gimtajam…“ sakė, jog šiuo metu kreipiasi vos vienas kitas vairuotojas, ir tik dėl ekstra problemos, pvz., pradurtos padangos. „Niekas nejuda – „mirtis“, – sako R. Strumskys apie sezoninius klientus, kurie pernai tokiu metu jau pradėdavo keistis padangas.

Pašnekovas teigė, jog dirbdamas imasi visų saugos reikalavimų. „Į vidų klientų neleidžiame. Jei žmogus pabeldė į duris ar paskambino telefonu, į lauką išeiname dėvėdami apsaugines kaukes. Paprašome, kad mašinos ratus paliktų prie durų. Atlikę darbą paliekame ten pat. Jeigu reikia ratus pakeisti ant automobilio, klientas įvažiuoja į vidų ir išeina. Kai baigiame, pats išvažiuoja. Dirbame su pirštinėmis ir kaukėmis. Dezinfekciniu skysčiu prasivalome patalpas, ypač durų rankenas“, – pasakojo R. Strumskys.

Mažiau klientų

UAB „Egrena“ direktorius Justinas Bertašis „Gimtajam…“ sakė, jog veikla nesustabdyta, tačiau imtasi saugumo priemonių. „Pieš priimdami kliento automobilį servise, jį dezinfekuojame. Taip pat ant vairo, sėdynės ir pavarų perjungimo svirties uždedamos apsaugos. Darbuotojai aprūpinti pirštinėmis, kaukėmis. Stengiamės, kad nebūtų jokios rizikos dėl išorinių kontaktų“, – sakė J. Bertašis.

Jo teigimu, klientų sulaukiama, tačiau gerokai mažiau. „Pardavimai vyksta, tačiau fiziškai į parduotuvę patekti negalima. Su klientais bendraujame telefonu, el. paštu arba elektroninės prekybos principu“, – teigė pašnekovas.

Išsamiau skaitykite „Gimtajame…“

azija

Rašyti komentarą

avatar
  Subscribe  
Informuoti apie