Tinkamai pritaikytos ir įdiegtos verslo valdymo sistemos padeda suderinti įmonės strategiją ir tikslus su kasdieniais veiksmais, stebėti veiklos rezultatus ir prireikus atlikti reikiamas korekcijas. Dėl sėkmingai veikiančių sistemų, kaip, pavyzdžiui, Dynamics 365, vadovai ir darbuotojai gali efektyviau tobulinti procesus ir neleisti nukristi nė vieno proceso kokybės kartelei.

Tinkamai pasirinktos verslo valdymo sistemos privalumai:

  1. gerai apibrėžta ir visiems suprantama įmonės veiklos kryptis;
  2. strateginiai tikslai apimantys ir orientuoti į visus organizacijos lygius;
  3. darbuotojų komandos efektyviai dirba kartu siekdamos bendrų organizacijos tikslų;
  4. pagerinami valdymo procesai, darbuotojai labiau įsitraukia į organizacijos veiklą;
  5. procesai tampa skaidresni, todėl paprasčiau identifikuoti jų trūkumus ir juos tobulinti;
  6. greičiau pasiekiama svarbiausių organizacijos tikslų.

Kokias problemas sprendžia Dynamics 365 verslo valdymo sistemų paketas?

Kiekvienas verslininkas svajoja apie lengvai ir sklandžiai valdomus procesus. Tačiau kai organizacija turi daug klientų, laiku apdoroti visus jų užsakymus ir išpildyti pageidavimus nėra lengva.

Viena iš didžiausių problemų, kylančių šiuolaikiniame versle – operatyvus aptarnavimas, nesvarbu, ar esate prekybos, ar paslaugų verslo atstovas. Ilgai prekių ar paslaugų laukę klientai dažnai nustoja iš jūsų pirkę, pasirenka kitus prekių ženklus ir, negana to, gali prasčiau reitinguoti jūsų įmonę ar net dalintis neigiamais atsiliepimais. Todėl siekdamos išspręsti šią problemą ir sklandžiai vykdyti kasdienes užduotis, šiuolaikinės įmonės naudojasi verslo valdymo sistemomis, pavyzdžiui, CRM sistema.  Taigi kokias problemas ji sprendžia?

  1. Automatizuojamos įvairios įmonių veiklos

Nemažai įvairių darbų įmonėse atliekami rankiniu būdu, tad tam prireikia daugiau laiko, energijos ir išteklių. Klientų skaičiui proporcingai augant, visas operacijas valdyti rankiniu būdu ir dar pasiekti norimų rezultatų tampa vis sunkiau.

  1. Geresnė verslo ir klientų duomenų apsauga, efektyvesnis duomenų saugojimas

Įmonėms, norinčioms plėstis, augti, labai svarbu ne tik tinkamai valdyti duomenis, bet ir apsaugoti konfidencialią informaciją. Klientų duomenų saugojimas ir jų optimizavimas verslo rinkodaros veiklai – dar vienas gana monotoniškas ir daug laiko atimantis darbas. Įmonės vadovui ar kitiems darbuotojams sudėtinga rinkti ir saugoti kiekvieno kliento duomenis, ypač kai jų bazė – labai didelė, todėl juos sėkmingai kaupia Dynamics 365 ryšių su klientais valdymo sistema.

  1. Informacijos apie potencialius ir esamus klientus kaupimas

Daug efektyvesnė priemonė – CRM sistema Dynamics 365 Sales. Ji universali, padedanti:

  • valdyti pardavimus;
  • sekti tendencijas;
  • analizuoti duomenis;
  • patogiai planuoti ir matyti tiek savo, tiek visos komandos darbus;
  • vienoje vietoje turėti visą informaciją apie klientą iš įvairių duomenų šaltinių;
  • valdyti pardavimo procesą realiu laiku;
  • įvairiais pjūviais analizuoti rezultatus ir gauti įžvalgas veiklos tobulinimui;
  • pritaikyti CRM sistemą pagal vartotojų lygį ir poreikius patogiam ir efektyviam darbui;
  • sekti, kaip vykdomi iškelti tikslai;
  • teikti ataskaitas vadovams ir akcininkams;
  • automatizuoti pardavimo procesus žingsnis po žingsnio;
  • išnaudoti Office 365 paketo teikiamus privalumus: Microsoft Dynamics 365 Sales turi standartinę integraciją su Sharepoint, Outlook, verslo analitika Power BI, veiksmų automatizavimo įrankiu Power Automate, komunikacijos platforma Teams ir kt.);
  • automatiškai sudėlioti kainoraščius, pritaikyti nuolaidas;
  • formuoti klientams pasiūlymus;
  • kurti ryšius su kitais produktais, t. y. perkant vieną produktą, pasiūlyti į pirkinių krepšelį įtraukti kitą, tinkantį pagal produkto kategoriją, ir kt.
  1. Geresnis įvairių veiklų koordinavimas

Įdiegus CRM sistemą geriau planuojamos ir koordinuojamos projektinės veiklos. Sistema gali skaičiuoti, kiek laiko sugaištama konkrečioms užduotims atlikti, kiek tai kainavo. Geriau kontroliuojami ir ištekliai. Automatizavus procesus, pagerėja darbų kokybės kontrolė, tad sumažėja klaidų tikimybė.

Dynamics 365 yra puikus pasirinkimas ieškantiems ryšių su klientais valdymo sistemos. Jeigu norite sužinoti daugiau informacijos apie CRM sistemas, susisiekite su „Softeros“ specialistais.

Užs. 45

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Rekomenduojami video: