blank

Prasidėjo naujas dešimtmetis, o su juo atėjo ir naujos marketingo tendencijos, kurios keičia visą turinio kūrimo verslo sritį. Tačiau pokyčiai laukia ne tik turinio marketingo, keičiasi ir patys žmonės. Auditorijos poreikiai pastoviai auga ir norint pasiūlyti tai, ko jai reikia, tenka pastoviai kurti ir skleisti efektyvų ir įtraukiantį turinį. Taigi kokios naujovės belauktų mūsų šiame dešimtmetyje, nekintama bus tik turinio marketingo svarba. Nors ir čia reikėtų pasitaisyti, nes kaip ir iki šiol, jo svarba tik augs, o reiškia, kad norint eiti koja kojon su visomis tendencijomis, reikia suprasti kokios jos bus ir kaip reikia jas išnaudoti. Štai kelios sritys, kurios buvo „ant bangos“ 2020 metais ir neabejotinai išliks tokiomis ateityje.

Vaizdo įrašai ir tiesioginės transliacijos

Tokių populiarių platformų kaip YouTube, TikTok ar Twitch dėka, vaizdo įrašai bei tiesioginės vaizdo transliacijos įgavo didžiulį populiarumą ir galią, kalbant apie turinio marketingą. HubSpot atliktame tyrime pažymima, kad daugiau kaip pusė vartotojų tikisi daugiau vaizdo įrašų iš mėgstamų prekinių ženklų ar įmonių, kurioms jie nėra abejingi. Taigi, norint būti tarp tų kompanijų, kurios stengiasi išnaudoti visus turinio marketingo teikiamus privalumus, būtinai reikia pasirūpinti, kad jūsų kuriami vaizdo įrašai pasiektų ir jūsų klientus. Nebūtina apsiriboti aukščiau išvardintais YouTube, Twitch ir TikTok. Vaizdo įrašai užima aukštas pozicijas ir kitose platformose, tokiose kaip Facebook, Instagram, LinkedIn ir netgi jūsų svetainėse. Vienas iš paprastesnių būdų išbandyti tiesioginių transliacijų teikiamą naudą, tai pasinaudoti Facebook Live arba Instagram Live galimybėmis. Pavyzdžiui, galima organizuoti klausimų ir atsakymų transliaciją, tam, kad realiuoju laiku galima būtų pabendrauti su savo esamais ir potencialiais klientais.

Turinio optimizavimas balso paieškoms

Šiuolaikiniai išmanūs įrenginiai ir dirbtiniu intelektu paremtos programos asistentės, tokios kaip Alexa ir Siri kosminiais greičiais iškelia balso paieškų populiarumą. Kokią įtaką tai turi turinio marketingui? Neabejotinai didelę, pirmiausia dėl to, kad vis daugiau žmonių gali naudoti ir naudoja balsą kasdien ieškodami aktualaus turinio. Tačiau skirtingai, nei situacijose su organinėmis paieškomis, naudojant klaviatūrą, žmonės naudoja iš esmės skirtingus paieškos žodžius. Rašant paieškos žodį ar frazę klaviatūros pagalba, svarbiausia yra trumpesnės, bet aiškios žodžių kombinacijos. Kai kalba eina apie balsines komandas, poreikio trumpinti klausimo nebelieka, nes ir taip viskas vyksta gerokai greičiau. Taigi dabar optimizuojant savo turinį balso paieškoms, verta prisiminti, kad raktažodžiai bus visiškai kiti, o tiksliau jie bus ilgesni ir skambės natūraliai.

Papildytos (praplėstos) realybės išnaudojimas.

Neabejotinai viena iš mažiausiai ištirtų sričių, kurios galimybės vis dar išlieka neaiškios yra papildytos (praplėstos) realybės panaudojimas. Tačiau papildyta realybė tai ne vien juokingi ir linksmi filtrai, naudojami pokalbių programėlėse, tokiose kaip Snapchat. Čia yra galimybė kurti nuosavus filtrus, tam naudojant net ir prekinius ženklus. Tai yra geras būdas įtraukti savo socialinių tinklų sekėjus ir taip didinti savo prekinio ženklo žinomumą.

Pokalbinė rinkodara

Vis daugiau įmonių supranta, kad geriausias būdas vesti savo pirkėjus per marketingo piltuvėlius yra asmeniniai pokalbiai. Tai leidžia užtikrinti naują populiarumą pokalbinei rinkodarai. Ja galima įgyvendinti keliais būdais, tokais kaip elektroninių laiškų marketingas, gyvas klientų aptarnavimas, klientų sėkmės programos, Facebook Messenger ir kiti.

Dinaminis turinio pateikimas

Dauguma esate girdėję apie turinio suasmeninimą, kai klientams yra pateikiami jiems aktualūs pasiūlymai. Dabar šis dalykas išeina į naują lygį – dinamiškumą. Dinaminis turinys, dar žinomas kaip prisitaikantis turinys yra internetinio turinio rūšis, kuri keičiasi priklausomai nuo lankytojų demografijos, pageidavimų, elgesio ir interesų.

Užs. 1308

Prie Dirdų
Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments