blank

Visi daugiau ar mažiau supranta, kodėl sportuoti yra naudinga – vieni atlikdami pratimus siekia pagerinti fizinę formą ir atsikratyti papildomų kilogramų, tuo tarpu kiti tai daro tiesiog norėdami jaustis geriau. Visgi, nepriklausomai nuo to, kokie yra mūsų tikslai, ištisus metus išlaikyti motyvaciją sportuoti yra itin sudėtinga – tai ypač aktualu šiltuoju metų periodu, kuomet šią veiklą norisi iškeisti į kitas linksmybes. Jei ir Jūs pastebėjote, kad dažniau ieškote pasiteisinimų praleisti treniruotę, siūlome pagalvoti, kas galėtų padidinti motyvaciją sportuoti – pateikiame Jums keletą tokių idėjų.

Kokybiška įranga

Tuomet, kai nestokojame motyvacijos ir turime aiškų tikslą, vietoj svarmenų mielai naudojame net ir butelius su vandeniu, tačiau jai po truputį blėstant, labiau pradedame vertinti kokybę. Jei sportuojate namuose, verta pagalvoti apie sportinį inventorių – tiek nauji hanteliai, tiek ir didesni treniruokliai paskatins juos išbandyti, tad kurį laiką noro pajudėti neturėtų pritrūkti.

Tas pats pasakytina ir apie aprangą bei avalynę – jei retkarčiais palepinsite save naujais pirkiniais, bent keletą treniruočių pasidarysite su kur kas didesne motyvacija. Prisiminkite, jog net ir liejant prakaitą yra svarbus komfortas: jei jį užsitikrinsite, treniruotės Jums netaps kančia, kurios norėtųsi išvengti.

Progresas

Daugelį žmonių progreso stebėjimas motyvuoja nesustoti ir toliau judėti link užsibrėžtų tikslų, tad nesuklysite, jei ir Jūs išbandysite tokią idėją. Tiesa, šiuo atveju pagrindinį tikslą geriausia išskaidyti į smulkesnius, o pasiekus juos – nepamiršti savęs pagirti ar netgi apdovanoti. Žinoma, tokį metodą paprasčiausia pritaikyti tais atvejais, kai metamas svoris, tačiau net ir tuomet, jei sportuojate ne dėl to, galima sugalvoti kitų lengvai išmatuojamų tikslų, pavyzdžiui, pakelti daugiau ar nubėgti greičiau.

Teisingas požiūris

Tikriausiai sutiksite, jog sportui didelę įtaką daro mūsų psichologinis nusiteikimas – tą patį būtų galima pasakyti ir apie motyvacijos paieškas. Jei nuolat save spaudžiate, sportuojate net tuomet, kai visiškai nesinori ar lyginatės su kitais, tikėtina, kad labai greitai palūšite ir apie treniruotes kurį laiką iš viso nenorėsite galvoti.

Nieko tokio, jei kartais, prasčiau besijausdami praleisite treniruotę, negalėsite pasigirti tokiais pačiais rezultatais, kaip Jūsų bičiuliai ar kurį laiką nebepastebėsite įspūdingo progreso. Šiuo atveju svarbiausia tiksliai žinoti, kodėl tai darote ir paversti sportą savo gyvenimo dalimi – jei nebus desperacijos, išvengsite ir didesnių nusivylimų.

Mėgstama muzika

Nors tokia idėja vertinama prieštaringai, daugelis sportuojančiųjų sutiktų, jog skambant mėgstamai muzikai, įveikti net ir sudėtingesnius pratimus yra gerokai paprasčiau. Tiesa, motyvuojančios muzikos apibrėžimas, priklausomai nuo Jūsų skonio, gali šiek tiek skirtis – jei nesate tikri, kas Jus nuteikia energingiausiai, paeksperimentuokite su skirtingais žanrais.

Taip pat vertėtų pasirūpinti, kad muzikos galėtumėte klausytis ir patogiai, ir kokybiškai. Užsiimant aktyvia veikla lauke, geriausia rinktis belaides, būtent sportui pritaikytas ausines. Tai gali būti populiariosios JBL ausinės ar kitų žymių firmų modeliai. Tuo tarpu atliekant pratimus namuose, gali praversti nešiojamos kolonėlės – platų jų pasirinkimą rasite Pigu.lt el. parduotuvėje arba paspaudę čia.

Gera kompanija

Vietoj muzikos (o galbūt – net ir kartu su ja) galima rinktis bendraminčių kompaniją. Jei atrasite panašia veikla užsiimančius bičiulius, nenorėsite jų nuvilti ir nebeieškosite pasiteisinimų, kaip praleisti treniruotę. Jos eigoje papildoma kompanija taip pat gali paskatinti pasistengti labiau, tad teigiamus pokyčius tikrai turėtumėte pastebėti.

Nors kiekvienas iš mūsų motyvacijos ieško skirtinguose šaltiniuose, bent vienas iš aukščiau išvardintų variantų turėtų būti veiksmingas ir Jums. Pabandykite šiek tiek pakoreguoti savo treniruočių rutiną – tai visuomet atneša gerų rezultatų.

Užs. 855

Rokmelsta
Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments