blank

1. Pirmiausia nuspręskite, kas esate

Daugelis prekių ženklų nusprendžia, kas jie yra, jau po verslo pradėjimo ir tada atlieka atitinkamus pritaikymus. Tačiau dažniausiai taip švaistomas laikas, pinigai ir ištekliai. Užuot darius tokią klaidą, patariama viską pradėti nuo pradžių. Nustatykite savo pagrindines vertybes ir darbo motyvus dar prieš ateidami į rinką. Pabrėžkite prekių ženklo prioritetus, funkcijas ir emocinį patrauklumą. Tai yra jūsų tapatybės pagrindas, kurį sukūrus likusi dalis taps daug lengvesnė. Kodėl? Nes parduodami unikalų prekių ženklą, jūs išsiskirsite iš kitų, kurie tiesiog siūlo šabloniškus produktus ir paslaugas.

2. Įvertinkite konkurentus

Norint sukurti unikalų prekių ženklą, labai svarbu atidžiai įvertinti savo konkurentus. Įsivaizduokime, kad jūs planuojate pardavinėti interjero detales. Atlikę konkurentų analizę, pastebėjote, kad daugelis kuria rafinuotą ir prabangų įvaizdį. Taigi, galbūt jums verta pasirinkti visai kitokią kryptį ir vietoj to pabrėžti natūralumą, jaukumą, paprastumą? Tai vienas iš būdų, kaip sukurti unikalų prekių ženklą, kuris išsiskirtų iš kitų.

Tiesa, atsižvelgti į konkurentus verta ir kitais atvejais: pavyzdžiui, kuriant savo svetainės, kuri yra neatsiejama šiuolaikinio verslo dalis, pavadinimą. Jau turite keletą jo variantų, tačiau nežinote, kurį pasirinkti? Greitai ir paprastai įsitikinti, ar sugalvotas svetainės pavadinimas (domenas) yra laisvas, galite čia.

3. Pažinkite savo auditoriją

Kiek prekių ženklo tapatybė yra susijusi su tuo, kas esate, tiek ji susijusi ir su tiksline auditorija. Prekių ženklas gali puikiai atspindėti verslą. Tačiau ar tai svarbu, jeigu jis neatitinka auditorijos? Taigi nevystykite prekių ženklo aklai ar remdamiesi prielaidomis apie savo tikslinę rinką. Dažnai bendraukite su esamais ir potencialiais klientais, stebėkite juos ir atlikite tyrimus, kad pamatytumėte save iš kitos perspektyvos. Taip įgytas žinias pritaikykite kurdami savo prekių ženklo tapatybę.

4. Identifikuokite savo balsą

Prekių ženklo balsas yra svarbi jo tapatybės dalis, galinti nulemti, ar visos jūsų pastangos bus sėkmingos. Tai, kaip pasirenkate bendrauti, turi daug įtakos jūsų įvaizdžiui. Patys galite nuspręsti, norite būti juokingi ar rimti, įmantrūs ar paprasti, laikytis tradicijų ar sekti naujausiomis tendencijomis.

Tam, kad identifikuoti savo prekių ženklo balsą būtų lengviau, patariama atsižvelgti į savo stilių, auditoriją, rinką ir kitus veiksnius. Kad ir ką pasirinktumėte, bene svarbiausia yra tai, kad išlaikytumėte nuoseklumą. Juk jūsų bendravimo būdas atsispindi visur. Taigi išties verta pasistengti, kad jis būtų atpažįstamas ir įsimintinas.

Norint plėtoti savo prekių ženklo tapatybę, reikia nemažai laiko, energijos ir išteklių. Tam, kad visa tai atsipirktų, ypač svarbus nuoseklumas. Todėl nusprendę, kas iš tiesų esate, pažinę savo auditoriją ir pasirinkę, kaip norite su ja bendrauti, nenukrypkite nuo to, kas veda link žinomo ir patikimo prekių ženklo sukūrimo.

Užs. 549

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments