Pakankamas tinkamai apmokytų žmonių skaičius

Anokia čia naujiena, kad teikiant paslaugas apgyvendinimo sektoriuje ypač didelės reikšmės verslo sėkmei turi žmogiškasis faktorius. Neatidus valytojos darbas ar atsainus klientų pasitikimas gali rimtai pakenkti sodybos reputacijai. Kaip tik todėl svarbu pasirūpinti, kad per patį sezono įkarštį nepristigtų personalo ir jis būtų deramai apmokytas. Suprantama, niekas neapsaugotas nuo personalo krizės, būtent dėl to ir svarbus įdirbis atsirenkant patikimus žmones, kurie talkins per vasarą, o taip pat ir investuojant laiko į jų apmokymus. Verta apsvarstyti ir apie komandos sutelkimo mokymus bei darbuotojų motyvaciją skatinančias priemones – „susigrojusi“ komanda lengviau susidoros su iššūkiais.

Tegul klientams nekyla klausimas „ką čia veikti?“

Net ir puikiai įrengus sodybą, namelius ir kitas apgyvendinimo patalpas, svarbu pagalvoti ir kokių pramogų pasiūlysite savo svečiams. Būkite pasiruošę kuo ilgesnį ir įvairesnį pramogų sąrašą, taip iš anksto užbėgdami už akių klausimams „ką gi jūsų sodyboje veikti?“ Maudynės ežere, mirkimas kubile ar grybavimas miške yra smagios vasaros veiklos, tačiau vien jomis mažai ką nustebinsite. Verta turėti dviračių, meškerių, lauko žaidimų ir kito inventoriaus, kuris pravers laiką leidžiant gamtoje. Dar spėsite įrengti tinklinio aikštelę arba orientacinių varžybų trasą netoliese esančiame miške. Susitarkite dėl bendradarbiavimo su netoliese esančiais muziejais, lankytojų centrais ir kitais lankytinais objektais. Apsvarstykite galimybę drauge su vietos ūkininkais rengti kaimiško maisto degustacijas.

Dėmesys komunikacijai toks pats svarbus kaip ir paslaugų kokybė

Sutelkus dėmesį į paslaugų kokybės gerinimą bei jų įvairovę, svarbu nepamiršti ir tinkamai suformuoti žinutę apie savo veiklą. Jei jūsų internetinėje svetainėje klientai ras tik glaustą prisistatymą ir keletą buitinių nuotraukų, vargu ar skubės rezervuoti laiką savo poilsiui. Profesionalių nuotraukų prireiks ne tik interneto svetainei, bet ir kitoms rezervavimo platformoms, o taip pat ir komunikacijai socialiniuose tinkluose. Jei dvejojate savo marketingo žiniomis, kreipkitės į profesionalus bent jau dėl konsultacijos. Patyręs specialistas padės išsigryninti, kokią žinutę norite komunikuoti potencialiems klientams, taip pat patars, kokį biudžetą skirti įvairioms reklamoms.

Finansavimo klausimai

Prieš įsibėgėjant sezonui ne mažiau svarbu sustyguoti ir finansinius srautus. Klientai tikrai nematys, kokia situacija jūsų sąskaitose, tačiau labai greitai pajaus, kai dėl finansinių iššūkių nukentės paslaugų kokybė. Jei jau turite gerai apgalvotą verslo plėtrai skirto finansavimo planą, nepamirškite skirti dėmesio ir apyvartinių lėšų revizijai. Jei matote, kad siekiant išnaudoti investavimo galimybes gali kilti keblumų su apyvartinėmis lėšomis, priimkite saugius sprendimus dar sezonui neįsibėgėjus. UNO finansavimą renkasi tiek jaunos įmonės, tiek verslo senbuviai. Jei matote, kad gali iškilti sudėtingų situacijų valdant krizines situacijas sezonui įsibėgėjus, verta pasidomėti verslo paskola apyvartinėms lėšoms, kuri suteiks saugumo jausmą ir užtikrins sklandų atsiskaitymą su darbuotojais bei tiekėjais.

Iš anksto sustygavus procesus, turint patikimą komandą bei pasirūpinus finansiniu saugumu, intensyvus vasaros sezono laikotarpis taps įdomiu iššūkiu, o ne varginančiu maratonu.

Užs. 657

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Rekomenduojami video: