blank

Sėkmingai elektroninei prekybai svarbu ne tik kokybiškos prekės, bet ir prekių pristatymas. Jei užsakymo reikės laukti ilgai ar gautos prekės bus brokuotos arba kitaip pažeistos, vargu ar klientas norės grįžti apsipirkti dar kartą. Tad kaip pasiruošti savo pirmiesiems užsakymamas, kad e. prekyba būtų sėkminga?

Užsakymo pakavimas

Prieš išsiunčiant klientui užsakymą, būtina įsitikinti, kad prekės yra supakuotos saugiai. Tai užtikrinti padeda kokybiškos pakavimo prekės. Priklausomai nuo produktų dydžio, užsakymai gali būti siunčiami specialiuose vokuose arba dėžėse. Paprasti popieriniai vokai šiuo atveju nėra tinkami, kadangi nėra apsaugoti nuo drėgmės, purvo, todėl jie lengvai pažeidžiami išorinių veiksnių. Siuntoms, kurios netelpa į vokelį, turėtų būti naudojamos dėžės. Tačiau reikėtų prisiminti kelias pakavimo jose subtilybes.

Gali pasirodyti, kad užtenka užsakytą prekę įdėti į bet kokią dėžę, ją užklijuoti ir išsiųsti. Tačiau toks pakavimo būdas dažniausiai yra netinkamas. Pirmiausia reikėtų išsirinkti tinkamo dydžio dėžę, kuri būtų ne per didelė. Daugelis siuntų pristatymo tarnybų kainą nustato pagal siuntos dydį ir svorį, tad renkantis per didelę dėžę sukuriamos papildomos išlaidos.

Kitas svarbus dalykas – tuščia erdvė. Palikus laisvos vietos, prekė transporto metu vartysis ir nuolatos judės dėžėje, todėl klientą pasiekti gali subraižyta, sulamdyta ar kitaip pažeista. Siekiant to išvengti, patariama naudoti medžiagas, kurios užpildys tą tuščią vietą. Jų pasirinkimas itin platus: medžio ir popieriaus drožlės, pakavimo popierius, burbulinė plėvelė ir taip toliau. Primename, kad dūžtančius daiktus reikėtų supakuoti itin kruopščiai ir atsakingai.

Pristatymo kainos skaičiavimas

Prieš pradedant priimti klientų užsakymus, svarbu nuspręsti, kaip bus skaičiuojama pristatymo kaina. Dažniausiai yra naudojami trys metodai. Pirmasis – fiksuota kaina. Ji tinkamiausia tiems, kurių asortimente yra panašaus dydžio ir svorio prekės.

Antrasis metodas – skaičiuoti kainą kiekvienam klientui pagal siuntos dydį ir svorį. Tam papildomai svetainėje reikėtų integruoti vidinę sistemą, kuri apskaičiuotų kainą ir ją pateiktų klientui. Ir paskutinis metodas – siūlyti nemokamą siuntimą. Tai tinkamas pasirinkimas norint pritraukti klientą. O nenorint prarasti pelno, šią sumą galima susigrąžinti nežymiai pakėlus prekių kainas. Pasinaudoję vienu iš šių metodų, galėsite pasiūlyti klientui patraukliausią pristatymo kainą.

Pateikęs užsakymą, klientas tikisi gauti kokybišką prekę. O greitas ir patogus pristatymas gali paskatinti grįžti į jūsų e. parduotuvę apsipirkti dar kartą. Pasinaudoję straipsnyje pateiktais patarimais, jausitės drąsiai, žinodami, kad jūsų prekės pas klientą nukeliaus saugiai.

Užs. 646

blueyellow1
Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments