AB „Rokiškio sūris“ – švietimo lyderystės projekte

Dalius Trumpa: „Švietimo ir verslo bendradarbiavimas būtinas tiek Rokiškio, tiek visos Lietuvos pažangai.“

Įvairios kampanijos, remiančios pirkėjus ir Lietuvos gamintojus, nėra vieninteliai projektai, į kuriuos įsitraukia AB „Rokiškio sūris“. Demonstruodama aukščiausią lyderystę, Rokiškio įmonė prisijungė prie „Švietimo lyderystės“ programos ir steigia stipendijas mokytojų kvalifikacijai kelti ISM vadybos ir ekonomikos universitete.

„Rokiškio sūrio“ vadovas Dalius Trumpa „Švietimo lyderystės“ projektą vadina galimybe sustiprinti švietimo ir verslo bendradarbiavimą, kuris, pasak jo, būtinas tiek Rokiškio, tiek visos Lietuvos pažangai.

„Investicija į mokytojus – tai investicija į mūsų vaikus ir mūsų ateitį. Būtent mokykloje prasideda jauno žmogaus kelias savo ateities kūrimo, tikslų brėžimo ir jų siekimo link. Verslo pasaulyje mums reikia aštrių protų, analitinio mąstymo, noro mokytis ir siekti daugiau. Tad dėmesys ugdymo sričiai ir verslo bei švietimo bendradarbiavimo stiprinimas yra kritinis, siekiant auginti kartą, kuri konkuruos globaliame kontekste. Tai svarbu tiek Rokiškiui, tiek visai Lietuvai“, – sako D. Trumpa.

Jis pastebi, kad žinių svarbą vis labiau iškelia ir galimybių tobulintis ieško subrendę, vyresni žmonės, kurie supranta mokymosi visą gyvenimą svarbą. Pasak jo, nusiteikimą tobulintis rodo bei iniciatyvą ieškoti žinių demonstruoja ir vis daugiau įmonės darbuotojų. Ne vienas jų savo įgūdžius  sustiprino ISM Vadovų magistrantūroje.

Lina Malinauskienė (kairėje) ir Greta Navickaitė – marketingo skyriaus darbuotojos, pristačiusios produktus „Laisvės piknike“.

Didžiausia šalyje pieno perdirbimo įmonė „Rokiškio sūris“ pasaulį užklupusios pandemijos pradžioje prisidėjo prie projekto „Išvien dėl Lietuvos“ ir sumažino gaminamų produktų kainas, taip skatindama lietuviškų prekių vartojimą. Pieno perdirbimo įmonė rodo puikų bendruomeniškumo pavyzdį ir įsitraukia į daugelį kitų kampanijų, akcijų. Socialiai atsakingi poelgiai, kaip ir aukštos kokybės produktai, nelieka nepastebėti.

Svarbiausia – vienybė ir stipri partnerystė

Pasaulio ekonomikai smogusi koronaviruso pandemija privertė ieškoti išeičių, kaip gelbėti verslus ir pirkėjus. Prasidėjus karantinui didžiausia lietuviško kapitalo įmonė „Maxima LT“ organizavo iniciatyvą „Išvien dėl Lietuvos“. Siekdami rodyti puikų bendruomeniškumo ir abipusės naudos tiek vietiniam vartotojui, tiek verslui pavyzdį, prie akcijos prisijungė 80 šalies gamintojų: nuo mažųjų šeimos ūkių iki didžiųjų Lietuvos maisto ir kitų pramonės šakų įmonių. Tarp jų – AB „Rokiškio sūris“.

Kovos su pandemija akivaizdoje iniciatyva „Išvien dėl Lietuvos“ buvo itin reikšminga. Stipri partnerystė lėmė supratimą, kad lietuviški verslai turi padėti Lietuvai kuo greičiau atsigauti ir laikytis išvien, norint įveikti COVID-19 krizės sukeltus ekonominius sunkumus.

Bendravimas svarbesnis nei apdovanojimas

Prisidėdama prie iniciatyvos Rokiškio pieno perdirbimo įmonė kartu su kitais lietuviškos produkcijos gamintojais dalyvavo nemokamame vasaros festivalyje „Laisvės piknikas“, vykusiame paskutiniąją vasaros savaitę. Šis renginys aprėpė net keturis šalies miestus – Tauragę, Marijampolę, Alytų ir Uteną. Šventės metu siūlyta pajusti skonį ragaujant visos Lietuvos gamintojų, dar pavasario pabaigoje sumažinusių produkcijos kainas, šviežių ir kokybiškų produktų.

 „Laisvės pikniko“ metu kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ dalyviui AB „Rokiškio sūris“ buvo įteiktas apdovanojimas už susitelkimą visai šaliai sunkiu metu. Tačiau džiugina ne tik apdovanojimas…

„Padėka už susitelkimą, žinoma, malonu. Bet daug maloniau buvo mugėje pabendrauti su žmonėmis, išgirsti jų rūpesčius, pasidžiaugti, kad esme sveiki, paskanauti produktų, dar kartą juos pristatyti ir priminti, kad pieno produktus vartoti verta – nauda organizmui neabejotina“, – didžiausiais šventės privalumais dalijosi AB „Rokiškio sūris“ projektų vadovė Lina Malinauskienė.

Dešimtmetį geriausias

„Rokiškio sūrio“ gaminami produktai susižeria nemažai apdovanojimų, o vieno neperleidžia kitiems jau dešimtmetį. Lietuvos prekybos įmonių asociacija vienuoliktus metus organizuoja „Populiariausios prekės“ projektą, išskirtinį tuo, kad populiariausias prekes išrenka patys vartotojai. Taigi galima teigti, kad tai yra objektyviausias gaminių įvertinimas.

Asociacija, remdamasi prekybos tinklų pardavimų duomenimis, suskaičiuoja, kurios prekės (kilogramais, litrais) buvo parduota daugiausiai, be to, svarbi ir kokybė. Taigi „Rokiškio“ sūris  – populiariausias Lietuvoje jau 10 metų.

Apdovanojimą gavęs geriamasis jogurtas – sveikai mitybai

UAB „Rokiškio pieno gamyba“, atsižvelgdama į Pasaulio sveikatos organizacijos rekomendacijas, 2018 m. pavasarį sukūrė ir į rinką išleido įvairių skonių geriamuosius „Bifi Active“ jogurtus. Šios produkcijos išskirtinumas ir privalumas yra sumažintas pridėtinio cukraus kiekis, nedidelis riebumas ir jogurtų praturtinimas Bifidobacterium lactis, Lactoboallus aciplophilus, Lactohacillus paracasei kultūromis.

Jogurtai „Bifi Active“ yra sveikos mitybos dalis. Jie ne tik gaivina, bet ir gerina virškinamojo trakto veiklą dėl pridėtinių „gerųjų“ bakterijų. Šie jogurtai yra nesaldūs, lengvo ir malonaus skonio. Gaminys atitinka Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos reikalavimus dėl cukraus kiekio pieno produktuose.

Tarptautinėje parodoje „AgroBalt 2018“ Rokiškio „Bifi Active“ jogurtai kartoninėje pakuotėje laimėjo aukso medalį kategorijoje „Vaikų mylimiausias“ – už dėmesį sveikai vaikų mitybai.

Įvairių skonių „Bifi Active“ jogurtai turi mažiau cukraus, bet išsaugo lengvą ir malonų skonį.

Labiausiai domino „Bifi Active“ naujiena ir sūris „Grand“

Kaip atskleidė L. Malinauskienė, tarp šių dienų aktualijų – ne tik mažiau cukraus turintys „Bifi Active“ geriamieji jogurtai indeliuose ir ąsotėliuose, bet ir „Grand“ sūris. Specialistė pasakojo, kad dalyvauti gamintojų mugėje ir dar kartą žmonėms pristatyti puikius, skanius ir šviežius pieno produktus buvo itin svarbi misija.

„Mugėje sekėsi išties puikiai – pasidomėti mūsų produkcija užsukdavo gražūs, smalsūs, linksmi, bet kiek atsargūs žmonės. Visi jie noriai ragavo mūsų gaminamus produktus ir stebėjosi, kokie skanūs jogurtai, nors juose mažiau cukraus. Išsiskyrė ir „Grand“ sūris – lankytojai aikčiojo iš nuostabos, kaip įmanoma pagaminti jį tokį didelį, tolygiai subrandinti ir išgauti nepakartojamą skonį“, – sėkme mugėje dalijosi projektų vadovė L. Malinauskienė ir atskleidė, kad šventės dalyviai buvo susidomėję dar viena naujove.

Tarkuotas „Rokiškio Grand“ sūris – nuo salotų iki picų kiekvieno skoniui

Gaminant maistą nesinori gaišti laiko, o daugiau dėmesio skirti bendravimui su artimaisiais. AB „Rokiškio sūris“ išsprendė šį rūpestį prie puodų plušančiojo rūpestį – jau galima įsigyti tarkuoto „Rokiškio Grand“ sūrio, skirto skaninti picas, makaronus, salotas ir kitus patiekalus.

Sūrių skoniai skiriasi: picai skirtasis tarkuotas „Rokiškio Grand“ yra švelnus, neužgožiantis kitų ingredientų. Jis puikiai tiks gardinti mėsos patiekalus ar padažus. Salotų ir makaronų patiekalams pritaikytas tarkuotas sūris suteikia išskirtinio skonio, kurį atskleidžia kietojo „Rokiškio Grand“ sodrumas. Jis puikiai tiks ruošiant pagardus ar skaninant keptą duoną. Sūris pateikiamas sufasuotas hermetiškoje pakuotėje. Taigi nenorintiems gaišti laiko virtuvėje būtina išbandyti šiuos gaminius.

Tarkuotas „Rokiškio Grand“ sūris picoms, makaronams, salotoms ir kitiems patiekalams gardinti.

Užs. 933

azija
Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments