blank

Matote madą, kuomet daugelis lietuvių staigiai ima propaguoti visiškai kitokį gyvenimo būdą? Ima pavydas kai jie demonstruoja savo ištreniruotus kūnus socialiniuose tinkluose? Kiekvienas traumatologas ir kiti gydytojai gali patvirtinti, kad ne viskas ką rodo tokie žmonės, yra tiesa. Dažnai mėgstama nuslėpti faktus, jog kai kuriems žmonėms tokio gyvenimo būdo propagavimas baigiasi įvairiomis traumomis bei ligomis.

Kas nutylima apie aktyvaus sporto pasekmes?

Raumeningas, lieknas ir žvalus kūnas nereiškia, kad jis taip jaučiasi iš vidaus. Tam, kad kūnas būtų raumeningas, pavyzdžiui – matytųsi pilvo bei krūtinės raumenys, tenka įdėti daug pastangų. Kalba eina apie vyrus. Tokį kūną išpuoselėti pavyksta toli gražu ne per vieną mėnesį. Mokslininkų teigimu, vyras per mėnesį gali užsiauginti ne daugiau kaip 200 gramų raumenų. Tad, per metus jų galima užsiauginti daugiau nei porą kilogramų. Kaip manote, ar jūsų kūno sudėjimas smarkiai pasikeis priaugus tiek raumenų, bet neatsikračius riebalų?

Sporto treneriai, kuriems svarbu tik paimti pinigus už treniruočių plano sudarymą, dažnai nutyli, kad tokių kūno formų nepavyks pasiekti, jeigu tuo pačiu metu nebus suderinta mityba. Taip pat pabrėžiama, kad kiekvienas žmogus turi skirtingą kūno masės indeksą. Tad, jeigu jūs jau dabar turite nemažai riebalų, tuomet natūralu, kad teks įdėti gerokai daugiau pastangų. Laiko jums reikės taip pat daugiau.

Aktyvaus sporto pasekmės gali būti naudingos arba žalingos. Jos žalingos bus tiems, kurie treniruojasi pratimus atlikdami neteisingai. Dažniausiai žalojama nugara, kojos, pečiai, kaklas ir t.t. Dažnai tokie sportininkai kreipiasi į traumatologus ir tik tuomet sužino, kad jų pamėgtos treniruotės ne tik kad nedavė naudos, bet ir pakenkė sportinei formai.

Dėl siekio turėti gražų kūną rizikuojate ne tik traumomis

Būtina pabrėžti ir dar vieną problemą, su kuria susiduria minėti gyvenimo būdo pokyčių propaguotojai. Tai yra mitybos problemos bei skrandžio bei žarnyno ligos.

Sportuojantys privalo maitintis laikantis specialių taisyklių. Tai reiškia, kad jie negali maitintis taip kaip anksčiau. Jie turi suvartoti žymiai daugiau kalorijų. Svarbiausia tai, kad mityba turi būti subalansuota taip, kad būtų suvartojama kuo mažiau riebalų. Tai reiškia, kad pirmiausia jie organizmui daro žalą vien dėl to, kad iš raciono pašalina reikalingus riebalus.

Kitas svarbus niuansas – dėl dažnos mitybos ir skrandžio apkrovos, jis ima streikuoti. Ne paslaptis, kad tie, kurie daug metų alina kūną, yra reguliarūs gastroenterologų lankytojai. Jiems išsivysto tokios ligos kaip gastroezofaginis refliuksas ar opos.

Bene svarbiausias niuansas, apie kurį nenori jums pasakoti prieš jus besipuikuojantys sportininkai – milžiniškos išlaidos. Nepaisydami traumatologų patarimų vengti kūno alinimo, tokie žmonės dar pajaučia ir dideles išlaidas vien dėl mitybos. Tenka pirkti specialius maisto produktus ir t.t. Ką jau kalbėti apie išlaidas gydymui dėl ligų, kurios yra nuslepiamos. Tad, turėkite galvoje, kad ne viskas ką matote iš tiesų nutinka be pasekmių.

Daugiau informacijos apie traumatologą Vilniuje perskaitysite osteomedika.lt

Užs. 1338

gimtasis straipsniai
Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments