blank

Pasirūpinkite tinkama apranga sportuodami lauke

Jei šiltuoju sezonu sportuodavote lauke, atšalus orams, šios veiklos nereikėtų atsisakyti. Tereikia pasirūpinti tinkama apranga ir net nepajausite didelio skirtumo. Šiuo laikotarpiu itin dažnai pasirenkami termo rūbai, kurie labai gerai išgarina prakaitą ir leidžia odai kvėpuoti. Taip pat reikėtų pagalvoti apie drabužių sluoksniavimą: pirmasis sluoksnis turėtų pasižymėti geromis termoreguliacinėmis savybėmis, antrasis – šildyti, o trečiasis saugoti nuo vėjo, sniego ir lietaus.

Išsikelkite nedidelius tikslus

Motyvaciją sportuoti dažnai prarandame tuomet, kai išsikeliame per didelius tikslus ir nepajėgiame jų įgyvendinti. Jei jaučiate, kad šis sezonas ne Jūsų, neverskite savęs sparčiai tobulėti ir gerinti rezultatus. Jūsų tikslu netgi gali tapti pats faktas, jog nuėjote į sporto salę – net ir lengva mankšta bus kur kas naudingesnė nei sėdėjimas namuose. Be to, tikėtina, kad pradėjus sportuoti, ryžto ir jėgų gerai treniruotei atsiras kur kas daugiau.

Įsirenkite sporto salę namuose

Jei nukeliauti iki sporto salės šaltuoju sezonu sunku, verta pagalvoti apie galimybę ją įsirengti savo namuose – tuomet nebegalėsite pasiteisinti, jog neužsiveda automobilis, slidu ar atrasti kitų priežasčių kaip šio užsiėmimo išvengti. Daugeliui pratimų ypač tinka daugiafunkcinis treniruoklis, su kuriuo galėsite treniruoti skirtingus raumenis, tačiau jei neturite daug laisvos vietos, galite pasirūpinti pagrindinėmis gimnastikos prekėmis. Verta pagalvoti ir apie kompaktišką suoliuką – platų jų pasirinkimą rasite čia. Įvairiausių pratimų rasite internete, tad beliks atrasti motyvacijos dažniau pajudėti.

Išbandykite žiemos sportą

Žiema yra puikus metas pakeisti savo treniruočių rutiną ir išbandyti kitas veiklas, kurios leis ir smagiai praleisti laiką, ir išlikti aktyviems. Galite stoti ant pačiūžų, išbandyti ledo ritulį ar slidinėjimą. Pastaroji veikla yra ypač populiari – tikriausiai dėl to, kad ir mūsų šalyje galima atrasti slidinėjimo trasų. Tiesa, šiuo atveju bus reikalingas specialus slidinėjimo inventorius, tačiau platų tokių prekių pasirinkimą rasite užsukę į Pigu.lt el. parduotuvę.

Pasikvieskite kompanijos

Tikėtina, kad ne Jūs vieni susiduriate su iššūkiais sportuodami – jei rasite bendraminčių, su jais susidoroti bus kur kas paprasčiau. Treniruočių nepraleisite vien jau dėl to, kad nesinorės nuvilti savo bičiulių – tikėtina, kad ir jiems suteiksite daugiau motyvacijos. Drauge galite išbandyti naujas veiklas, į kurias nedrąsu ateiti vieniems, tačiau lygiai taip pat galite sportuoti sporto klube, lauke ar namuose – kompanijoje tokios treniruotės bus ne tik naudingos, bet ir labai smagios.

Neatsisakykite vaikščiojimo

Žiemą kur kas dažniau norisi arčiau darbo ar namų pasistatyti automobilį ir visais įmanomais būdais išvengti ilgesnių pasivaikščiojimų. Tačiau jei prisiminsite pirmąjį patarimą ir pasirūpinsite tinkama apranga, galbūt netgi nuspręsite leistis į ilgesnį pasivaikščiojimą. Jei esate tikri, kad tokia veikla ne Jums, vaikščiokite viduje: vietoj lifto dažniau rinkitės laiptus, o žygius renkite prekybos centruose. Net ir tokia fizinė veikla neleis visiškai prarasti savo formos.

Pritaikę šiuos patarimus, net ir žiemos metu galėsite išlaikyti gerą fizinę formą. Visgi, turėtumėte nepamiršti, kad svarbus ne tik fizinis aktyvumas, bet ir Jūsų mityba – jei judate mažiau, reikėtų dar atidžiau stebėti, ką dedate į savo lėkštę.

Užs. 1471

blank
Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments