blank

„Madingos“ dietos ir mankštos režimai kartais gali būti pavojingi, nes gali trukdyti žmonėms patenkinti savo mitybos poreikius. Tad norint įgauti daugiau žinių užsikite į alfasteps.com

Egzistuoja įvairūs tyrimais pagrįsti metodai, padedantys žmogui saugiai pasiekti sveiką svorį. Šie metodai apima:

  • Sveikų užkandžių laikymas namuose ir biure. Sveikų užkandžių laikymas namuose ir darbe gali padėti išvengti cukraus ir druskos pertekliaus;
  • Žmonės dažnai renkasi valgyti patogų maistą, todėl geriau nelaikyti po ranka fasuotų užkandžių ir saldainių;
  • Vienas tyrimas parodė, kad žmonėms, kurie namuose laikė nesveiką maistą, buvo sunkiau išlaikyti ar numesti svorį;
  • Sveikų užkandžių laikymas namuose ir darbe gali padėti žmogui patenkinti savo mitybos poreikius ir išvengti cukraus bei druskos pertekliaus;
  • Perdirbtuose maisto produktuose yra daug natrio, riebalų, kalorijų ir cukraus. Juose dažnai yra mažiau maistinių medžiagų nei visaverčiuose maisto produktuose;
  • Remiantis preliminariu tyrimo tyrimu, perdirbtas maistas daug labiau nei kiti maisto produktai sukelia priklausomybę valgant, dėl kurio žmonės persivalgo.

Valgyti daugiau baltymų

Daug baltymų turinti dieta gali padėti žmogui numesti svorio. Esamų tyrimų, susijusių su daug baltymų turinčiomis dietomis, apžvalga padarė išvadą, kad tai yra sėkminga nutukimo prevencijos arba gydymo strategija.

Visi duomenys parodė, kad daugiau baltymų turinčios 25–30 gramų baltymų vienam valgiui pagerino apetitą, kūno svorio valdymą, kardiometabolinius rizikos veiksnius arba visus šiuos sveikatos rezultatus. Žmogus turėtų valgyti daugiau kiaušinių, vištienos, žuvies, liesos mėsos ir pupelių. Visi šie maisto produktai turi daug baltymų ir palyginti mažai riebalų.

Pridėto cukraus atsisakymas

Cukraus ne visada lengva išvengti, tačiau perdirbto maisto atsisakymas yra teigiamas pirmas žingsnis. Nacionalinio vėžio instituto duomenimis, 19 metų ir vyresni vyrai per dieną vidutiniškai suvartoja daugiau nei 19 arbatinių šaukštelių pridėtinio cukraus. Tos pačios amžiaus grupės moterys per dieną suvartoja daugiau nei 14 arbatinių šaukštelių pridėtinio cukraus.

Didžioji dalis žmonių suvartojamo cukraus gaunama iš fruktozės, kurią kepenys suskaido ir virsta riebalais. Kai kepenys paverčia cukrų riebalais, jos išskiria šias riebalų ląsteles į kraują, o tai gali sukelti svorio padidėjimą.

Užs. 649

blank
Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments