Prie Dirdų

Nors iš pradžių Teemu Asunmaa buvo pranešęs apie ketinimus dalyvauti savo „Škoda Fabia R5” automobiliu, tačiau vėliau savo planus sportininkas pakoregavo. Kadangi likus savaitei iki „Samsonas Rally Rokiškis“ varžybų Suomijoje vyks WRC „Neste Oil Rally Finland“, Teemu Asunmaa išreiškė susirūpinimą, jog po ilgo ir sunkaus ralio bus sunku paruošti automobilį ir spėti atvykti į Rokiškį. Dėl šios priežasties teko priimti sprendimą keisti automobilį.

„Buvome sutarę, kad su „Ford Fiesta Maxi Rallycar“ Rokiškyje startuos Aleksėjus Lukyanukas, tačiau jo planai pasikeitė, dalyvauti jis nebegalės. Kadangi su savo partneriais Ispanijoje jau buvome pradėję organizuoti automobilio gabenimą į Lietuvą, tai buvo tinkamas sprendimas Teemu Asunmaa situacijai išspręsti. Teemu Asnumaa yra geras „Samsonas Motorsport“ klientas, naudojantis ir aptarnaujantis mūsų gaminamas pavarų dėžes ir amortizatorius įvairiems BMW, „Subaru“ ir „Mitsubishi“ automobiliams. Tai labai geras šansas ir mums, kaip gamintojams, nes Teemu galės išbandyti „Ford Fiesta Maxi Rallycar“, kurioje taip pat sumontuota mūsų pagaminta pavarų dėžė ir amortizatoriai“, – sakė Martynas Samsonas, kurio kvietimu į Lietuvą lenktyniauti jau antrą kartą atvyksta Teemu Asunmaa.

Tačiau dėl tokių pokyčių „Samsonas Rally Rokiškis“ žiūrovai tik išloš, kadangi toks automobilis lietuviškais greičio ruožais skries pirmą kartą. Martynas Samsonas sutiko paaiškinti, kuo šis automobilis yra ypatingas.

„Šis automobilis yra gaminamas Ispanijoje, „RMC Motorsport“ įmonėje. Automobilio šaknys yra Pietų Amerikoje, kur jis buvo pradėtas gaminti. Toks „Maxi Rallycar“ gali būti įvairių automobilių gamintojų kėbulų pavidalu – „Ford Fiesta“, „VW Polo“, „Peugeot 208“ ar „308“, „Renault Clio“, „Citroen DS3“, „Kia Rio“, „Nissan Micra“. Tiek Pietų Amerikoje, tiek Ispanijoje ir Portugalijoje tai vienas populiariausių ralio automobilių, kadangi jo kaina yra du kartus mažesnė už R5, o pagal techninius parametrus jis nedaug nuo R5 skiriasi. Variklis yra 1600cc, su tiesioginiu degalų įpurškimu ir 34 mm turbinos restriktoriumi. Automobiliuose montuojama „Samsonas Motorsport“ sekvencinė šešių pavarų transmisija ir „Samsonas Motorsport“ amortizatoriai, kurių eiga priekyje ir gale yra 280 mm. Automobilio svoris – 1230 kg. Automobilio privalumas yra aktyvus centrinis diferencialas, kuris palengvina automobilio valdymą, o to neturi net R5 automobiliai”, – paaiškino Martynas Samsonas.

Beje, Teemu Asunmaa pažadėjo iškart po WRC etapo Suomijoje atvykti į Lietuvą ir sudalyvauti „Ford Fiesta Maxi Rallycar“ dviejų dienų testuose, kurie vyks Zarasų apylinkėse.

Rašyti komentarą

avatar
  Subscribe  
Informuoti apie