blank
M. Žiukelio archyvo nuotr.

Labiausiai nepasisekė ūkininkui Petrui Šiaučiūnui ir Grigorijaus Tarasovo (Zarasai) ekipažui.

„Net nestartavome, kažkodėl benzine atsirado vandens. Priežastis neaiški. Labai gaila, nes laukėme šio ralio. Kitas startas – Viekšniuose liepos 9–10 d. Tikimės, ten viskas bus gerai“, – pasakojo P. Šiaučiūnas.

Kur kas geriau sekėsi Mariaus Žiukelio ir Stepono Kriaučiūno ekipažui.

„Prieš varžybas susirašinėdami trasas supratome, kad tai bus greitas ralis. Pirmąją dieną rali vyko mieste, iš 17-os dalyvių užėmėme 5-ąją vietą. Antrąją dieną žvyro trasoje buvo labai sunku pasiekti patogų ritmą, visgi pusė dienos laikėmės penketuke. Antroje dienos pusėje jau buvome „apsišlifavę“ ir bandėme rinkti prarastas sekundes. Ne viename greičio ruože buvome ir antri, ir treti, galiausiai šoktelėjome į 4-ąją vietą. Labiausiai patiko 13–14 greičio ruožai. Daugiau nei 18 km „dope“ įsivažiuoji ir mini iki galo, penktu bėgiu pasiekdavome ir 175 km/h greitį“, – pasakojo M. Žiukelis.

Jis džiaugėsi, kad automobilis atlaikė visus trasos pateiktus netikėtumus, tik jam kiek stinga galios, dauguma konkurentų metus pradėjo atnaujinę variklius. „Visgi greičio ruože atsilikome mažiau nei sekundę. Tai rodo, kad esame aukšto meistriškumo ir dar turime potencialo. Kitas startas – liepos 9–10 d. Tikiuosi po jo atnaujinti variklį ir pasiruošti „Samsonas Rally“, – planus dėstė M. Žiukelis.

Rokiškėnas Matas Valiulis, kuris važiuoja poroje su kauniečiu Giedriumi Firantu, šį ralį praleido dėl šeiminių reikalų, bet sutiko papasakoti, kaip sekėsi komandai.

„Pasiruošimas šiam raliui prasidėjo dar žiemą, bet baigiamieji darbai vyko kaip visada paskutinėmis dienomis. Kaip ir visame pasaulyje detalės vėlavo, tarkim, stabdžių, kuriuos naudojame tokius pat kaip ir R5 techniką vairuojantys pilotai, laukėme 5 mėn. Šiame ralyje mane pakeitė Justas Vičiūnas. Pagrindinis tikslas buvo ištestuoti naują šviežią techniką, nes testų būta tik 30–40 km. Problemos prasidėjo jau pirmajame miesto greičio ruože. Vos startavus automobilio kompiuteris neleido važiuoti toliau ir viskas vyko avariniu režimu. Po beveik 2 km miesto ruožu ekipažas sustojo kelioms minutėms, vėl užvestas automobilis dirbo nepriekaištingai. Vėliau pavyko rasti elektronikos problemą. Antrąją ralio dieną sekėsi geriau. Pavyko po truputį pažintį automobilį ir bandyti atsigriebti už tai, kas buvo praprasta miesto greičio ruože. Šiais metais mūsų klasės pagrindiniai konkurentai yra daugkartiniai Lietuvos čempionai Vytautas Švedas bei Ramūnas Čapkauskas, kova bus įdomu. Visą dieną pavyko išlaikyti neblogą tempą. Tačiau 12-ame greičio ruože pasikartojo elektronikos problemos, buvo nuspręsta varžybų nebetęsti. Nuotaikos dvejopos. Lyg ir viskas neblogai, važiuoti galima greitai, nebereikia kovoti su lūžtančiais varžtais ir pan., tačiau dar reikia padirbėti. Iš esmės nauju automobiliu esame patenkinti ir tikimės greitai būti dar labiau konkurencingesni“, – pasakojo M. Valiulis.

LAUKSVA
Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments