Matas Valiulis ir Giedrius Firantas lenktynes baigė vaizdingoje vietoje. M. Valiulio archyvo nuotr.

Prieš metus rokiškėno ir kauniečio ekipažas šiame ralyje pademonstravo aukštą rezultatą – savo klasėje finišavo pirmas, tarp viena ašimi varomų automobilių jie buvo antri, o bendroje įskaitoje užėmė 11-ąją vietą. Šiemet sezonas baigėsi… vaizdu į Baltijos jūrą: automobilis sugedo viename greičio ruožų, besidriekiančių šalia jūros.

Anot M. Valiulio, ralyje tradiciškai laukė kieta kova – prie starto linijos stojo daugiau kaip 160 dalyvių, o jų klasėje apdovanojimų panoro 20 ekipažų. Vos startavus pirmajame ruože prasidėjo automobilio techninės problemos: mašina užgeso ir 20 sek. nepavyko jos užvesti. „Antrajame ruože sutemus prapliupo dangus. Važiuoti buvo sunku, bet sekėsi neblogai. Tačiau vėliau automobilis vėl užgeso“, – pasakojo rokiškėnas.

Anot jo, antrąją dieną pasikartojo tos pačios bėdos – automobilis starte užgeso, o užvedę važiavome trūkčiodami. „Buvome slogios nuotaikos, nes antrąją dieną tikėjomės atsilošti prarastą laiką. Tik vėliau nustatėme gedimą – kaltas elektrinio akseleratoriaus padėties daviklis, kurio per varžybas pakeisti negalėjome. Atsarginis liko namuose dirbtuvėse. Baigiantis raliui, startavome greičio ruože, besidriekiančiame šalia Baltijos jūros. Įveikus 150 metrų, pasigirdo triukšmas – kardanas subyrėjo, o kartu su juo baigėsi ir mūsų sezonas. Jis šiemet dviprasmiškas – finišuodavome pirmi arba dėl techninių gedimų baigdavome lenktynes ankščiau. Dabar laukia pertrauka, privalome „išgaudyt“ visas automobilio ligas“, – pasakojo M. Valiulis.

azija

Rašyti komentarą

avatar
  Subscribe  
Informuoti apie