Mato Valiulio ir Giedriaus Firanto ekipažas. A. Rakausko nuotr.

Aukščiausiai bendroje įskaitoje pavyko finišuoti Petro Šiaučiūno ir kauniečio Žilvino Juršio ekipažui – 7-oji vieta bendroje įskaitoje ir 2-oji LARČ3. Beje, ekipažas jau įprastą sau „Škoda“ ralio bolidą šį kartą iškeitė į „Suzuki“ markės automobilį.

„Sportininkai kalba, kad tai buvo labai sunkus ralis, finišavo vos 35 dalyviai. Man viskas gerai, nes daugiau laiko traktoriumi važiuoju nei automobiliu. Po Rokiškio ralio nėkart nevažiavau sportiniu automobiliu, o šiuo „Suzuki“ teko važiuoti tik porą kartų dar praėjusią žiemą. Tiesiog sėdome prie vairo be treniruočių ir „padarėme“ ralį. Man patinka sunkumai, tad ir šis ralis patiko. Nors galėjome nugalėti savo klasėje, visgi tam reikia kur kas daugiau treniruočių“, – pasakojo P. Šiaučiūnas.

A. Stanio nuotr.

14-ąją vietą bendroje įskaitoje ir 2-ąją LARČ9 įskaitoje iškovojo kraštiečių Mariaus Žiukelio ir Stepono Kriaučiūno ekipažas.

„Nelengvas ralis, labai laukiau lietaus, slidžia kelio danga gerai moku greit važiuoti. Laukiau ir sulaukiau, oras išlygino vairuotojų pajėgumus, trasos buvo sudėtingos. Atvažiavome antri, rezultatu esame patenkinti, mechanikai puikiai prižiūrėjo automobilį, tad po ralio jį tereikėjo nuplauti“, – pasakojo M. Žiukelis.

15-oje vietoje bendroje įskaitoje ir trečioje LARČ5 įskaitoje finišavo kraštiečio Mato Valiulio ir Giedriaus Firanto ekipažas. Beje, dėl avarijos prieš tai buvusiame ralyje ekipažas startavo ne sau įprastu „Mitsubishi Evolution“ automobiliu, o su nuomota „Ford Fiesta“.

„Iš esmės „Ford Fiesta“ yra tas pats „Mitsubishi EVO“ automobilis, nes po „Ford“ kėbulu slepiasi visa „Mitsubishi“ važiuoklė ir agregatai. Automobilis turėtų būti šiek tiek lengvesnis ir galbūt geriau valdomas, deja, taip nenutiko… Jau per pirmuosius testus paaiškėjo, kad jis sunkiau valdomas ir tiesiose atkarpose, kur važiuoti reikia maksimaliu greičiu, jis labai sunkiai prognozuojamas. Pirmuosiuose ruožuose sekėsi tikrai sunkiai. Automobilis neklausė ir prie jo tik pratinomės. Važiuojant pirmuosius ruožus antrą kartą, vienoje greitoje vietoje automobilį „išmetė“ iš vėžių ir įkritome į griovį. Maža to, dingo automobilio sankaba, tad tik su žiūrovų pagalba pavyko išsikrapštyti. Praradome daug laiko. Tiesa, laikas nebuvo toks svarbus, kadangi šiame ralyje mums reikėjo tik finišuoti, kad taptume savo klasės čempionais. Likusi ralio dalis sekėsi neblogai, nors trukdė stiprus lietus. Likus penkiems greičio ruožams važiavome labai atsargiai, nes kelias buvo tragiškas. Tiesa, paskutiniame ruože vienas tramplinas buvo šiek tiek statesnis nei galvojome, bet, laimei, viskas baigėsi gerai, pasitaisėme ant akių užkritusius šalmus ir pasiekėme finišą. Ralis buvo nelengvas, bet greičio ruožai – super“, – tikina M. Valiulis.

LARSČ (rally sprint) varžybose startavę Povilo Čaikausko ir Tomo Palavinsko ekipažas nugalėjo SG-3 ir „Junior“ klasėse, o bendroje įskaitoje iškovojo 5-ąją vietą.

„Sekėsi neblogai, nors prieš startą buvo jaudulio dėl nesibaigiančio lietaus ir vandens išplautų trasų, tačiau startavus viskas pasikeitė, pirmą greičio ruožą apsižvalgėme, „nespaudėm“ maksimaliai, o nuo antrojo stabiliai didinome tempą ir laimėjome visus likusius 7 greičio ruožus savo klasėje ir „Junior“ įskaitoje. Stebėtinai savo varžovus lenkėme daugiau nei pusantros minutes, tai labai didelis skirtumas. Taigi pirmas kartas ant slapios dangos buvo sėkmingas, nors ir turėjome bėdų dėl priekinės važiuoklės. Tiesa, kelio būklė buvo tragiška, ypač mums, važiuojantiems pabaigoje. Automobilis kentėjo. Tačiau finišavome ir savo tikslus įgyvendinome“, – pasakojo P. Čaikauskas.

Deja, šiame ralyje nepasisekė Paulius Baltrūkėno ir laikinai šturmano pareigas einančio Viliaus Čeledino ekipažui: antrajame greičio ruože lūžo priekinis automobilio ratas, dėl kurio sportininkai nebaigė varžybų.

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Rekomenduojami video: