Po nesėkmingos pradžios pergalė savo klasėje
Kraštietis, šturmanas Matas Valiulis ir kaunietis Giedrius Firantas šiame ralyje startavo su „Mitsubishi Evolution“ automobiliu ir savo LARČ3 klasėje užėmė pirmąją vietą, o bendroje įskaitoje liko penkti.
„Šiame ralyje labiausiai norėjome ištestuoti automobilį, nes pernai po Elektrėnuose nutikusios avarijos visas automobilis buvo perrinktas praktiškai nuo nulio. Taip pat, aišku, buvo įdomu palyginti naują ir labai populiarią N5 klasę, kadangi daug mūsų buvusių konkurentų perėjo būtent į ją, nusipirkę naujesnių ir modernesnių automobilių“, – sako M. Valiulis.
Kaip pasakoja pašnekovas, ralis prasidėjo gan sunkiai. „Pirmame greičio ruože buvo labai daug dulkių, nes sausa, o važiuojant nebuvo jokio vėjo. Po mūsų važiavusiems dalyviams atsirado šiek tiek vėjo ir situacija pagerėjo, bet iš esmės buvo tikrai sunkios sąlygos, todėl praradome nemažai laiko“, – apie ne ypač sėkmingą ralio pradžią pasakojo M. Valiulis.
Pasak sportininko, vėlesnį ruožą pavyko nuvažiuoti neblogai, bet laikas buvo ne ką geresnis nei konkurentų. „Todėl po pirmos dienos buvome neįprastai sau žemoje – tik aštuonioliktoje vietoje bendroje įskaitoje ir penkti savo klasėje“, – sako M. Valiulis.
Antroji diena šiam ekipažui prasidėjo kiek geriau. „Kiekviename ruože atsiėmėme tai, ką praradome pirmą dieną ir grįžome į įprastą savo tempą. Automobilis veikė puikiai, o ir greičio ruožai mums tiko labiau. Mūsų automobilio maksimalus greitis yra apie 200 km/h ir buvo keletas vietų, kur pavykdavo jį pasiekti. Likus dviem paskutiniams greičio ruožams jau buvome penkti bendroje įskaitoje ir pirmavome klasėje. Tereikėjo ramiai ir sėkmingai finišuoti. Viskas taip ir nutiko. Taigi, iš esmės ralis pavyko neblogai. Automobilis veikė nepriekaištingai ir mes antroje ralio pusėje grįžome į neblogą tempą. Bendroje įskaitoje likome penkti bei laimėjome savo klasėje, kurioje šį kartą buvo gausu dalyvių – 12 ekipažų. Džiugu tai, jog beveik minute pavyko aplenkti greičiausią N5 klasės automobilį, nes apie tą klasę ir sukosi daugiausia kalbų. Pasirodo, kad ir senas mūsų automobilis dar turi šiek tiek parako. Aišku, šio ralio trasos buvo labai palankios mums ir kituose etapuose būtų tikrai sunkiau konkuruoti su naująja technika, bet šį kartą pavyko“, – rezultatus ralyje apibendrino M. Valiulis.
Kitas šio ekipažo startas turėtų būti Lazdijuose po gero mėnesio. Tai bus trečiasis Lietuvos čempionato etapas. „Etapą Kelmėje praleisime, nes šį sezoną neplanuojame važiuoti pilno čempionato. Po to planuojame startuoti Rokiškyje, o vėliau jau spręsime ką daryti ir dėliosime planus rudeniui. Žinoma, būtų smagu išbandyti naują N5 klasės techniką, bet šiuo metu paklausa daug didesnė už pasiūlą“, – pasakoja M. Valiulis.
Rezultatu patenkinti
Neblogai ralyje pasirodė kraštiečių Pauliaus Baltrukėno bei Ryčio Patapovo duetas: pirmoji vieta LARČ7 įskaitoje bei 29-oji vieta bendroje įskaitoje.
„Pasiruošimas raliui buvo išties trumpas, laikas labai spaudė. Pirmą kartą dalyvavome Mažeikių ralyje. Ralis išties patiko: greitas, reikalaujantis tikslumo ir drąsos, kad įveiktum posūkius dideliu greičiu. Nors mūsų klasėje startavo aštuoni sportininkai, bet finišą pasiekė tik pusė. Mūsų automobilis tokiam raliui pasirodė per silpnas, visgi rezultatu esame patenkinti. Viso ralio metu net kapoto nebuvome atidarę, nepatyrėme jokių gedimų. O artimiausias startas laukia po trijų savaičių Žemaitijos ralyje. Iki ralio bandysime spėti pasitvarkyti amortizatorius ir gazuosime“, – pasakoja P. Baltrukėnas.
Neįveikė net pirmojo greičio ruožo – išlėkė iš posūkio
Nesėkmingas šis ralis buvo kraštiečių Mariaus Žiukelio ir Stepono Kriaučiūno ekipažui, kurie dėl prasto matomumo neįveikė net pirmojo greičio ruožo.
„Pirmajame greičio ruože nuo pirmųjų posūkiu mus pasitiko dulkės. Daug netikslumų buvo, važiavome aklai, o pravažiavus daugiau nei pusę greičio ruožo staigiame posūkyje pamačiau, kad mūsų greitis neatitinka, kad jį įveiktume. Teko automobilį nukreipti tiesiai, tad nušoktume į griovį, nes kitaip būtume apsivertę. Nuvažiavę nuo kelio prakirtome padangą, sugadinome galinę pakabą, o ratas liko kreivas. Ačiū žiūrovams, kurie padėjo automobilį išstumti ant kelio, bet tuo ir baigėsi mūsų ralis. Artimiausias mūsų startas bus birželio pradžioje Žemaitijos ralyje“, – apie nesėmę ralyje pasakoja M. Žiukelis.