Komandos nuotr.

N5 – su partnerių pagalba

G. Firanto ir M. Valiulio duetas Lietuvos ralio gerbėjams – puikiai pažįstamas. Ekipažas kartu lenktyniavo BMW automobiliu, vėliau daug metų startavo „Mitsubishi Lancer Evolution“ modeliu, o šiemet su „Rokiškio sūrio“ ir kitų partnerių pagalba atsinaujino techniką bei prisijungė prie gausaus būrio N5 techniką vairuojančių ekipažų, kurių į Lazdijus susirinko net devyni.

Pažintis su jų naujuoju pirkiniu – „Volkswagen Polo N5“ ekipažui Lazdijuose buvo pirmoji. Natūralu, kad Giedriui ir Matui prireikė adaptacijos, kad prisitaikytų prie tikrai svarių kitokių naujojo automobilio charakterio savybių, tačiau galutinis rezultatas byloja, kad perspektyvos yra geros.

„Šis automobilis yra didelis žingsnis į priekį, bet mums patiems dar reikės įsivažiuoti. Galų gale, mūsų klasėje kol kas nėra vienvaldžio lyderio, kad negalėtume su kažkuo varžytis. Visi važiuoja panašiai. Pirmos patirtys apie šio automobilio valdymą buvo su kiekvienu greičio ruožu. Vis daugiau suprasdavome, vis daugiau sužinodavome. Šis automobilis geriau stoja, posūkių viduryje atleidžia klaidas, visai kitaip vairuojasi nei EVO. Tai tikrai šiuolaikiškas, vairavimui sukurtas automobilis“, – sakė G. Firantas.

Rezultatas duetą nuteikia optimistiškai

„7bet Rally Lazdijai“ varžybose Giedriaus ir Mato duetas iškovojo trečiąją vietą tarp N5 automobiliais lenktyniaujančių ekipažų, bendroje įskaitoje įsitvirtino septintoje vietoje, o paskutiniame „Powerstage“ greičio ruože jie parodė net trečią laiką absoliučioje rikiuotėje. Ir visa tai automobiliu, kuris vis dar turi smulkių techninių problemų. Taigi, toks rezultatas duetą nuteikia išties optimistiškai.

„Aš žinojau, kur važiuoju, nes šturmanas nedarė jokių klaidų. Tikrai žinojau, kaip turiu važiuoti. Jeigu ne tie automobilio trūkčiojimai, tos smulkios techninės problemos, kurių mūsų technika vis dar turi, Giedrių Notkų paskutiniame greičio ruože turbūt būčiau pavijęs. Tarp mūsų buvo tik trys sekundės.

O šiaip ralis keičiasi. Atsiranda nauja technika, nauji, jauni lenktynininkai. Džiugu, kad auga pamaina. O mes pasistengsime, kad jaunimui nebūtų per lengva“, – pasakojo vienas labiausiai patyrusių lenktynininkų G. Firantas.

Šturmanui – nauji iššūkiai

Naują automobilį kartu su Giedriumi išbandęs ekipažo šturmanas Matas pripažįsta, kad persėdus į N5 juntamas didelis skirtumas. Būtent pagal tai, kad viskas trasoje vyksta daug greičiau, M. Valiuliui atsiranda ir naujų iššūkių.

„Jaučiasi, kad prieš tai turėtą ir dabar mūsų naudojamą automobilį skiria 20 metų. Technika modernesnė, o dėl to atsiranda ir truputį kitoks poreikis stenogramos skaitymui. Važiuojant „Mitsubishi“, vairuotojui informaciją, ypač apie stabdymą, reikėdavo pateikti gana anksti, o dabar ta informacija gali būti ir vėlesnė, nes „Volkswagen“ stoja dvigubai geriau.

Bet automatiškai pasikeičia ir pats važiavimo tempas – viskas vyksta gerokai greičiau. Pavyzdžiui, paskutiniame greičio ruože Lazdijuose, kur parodėme trečią laiką bendroje įskaitoje, buvo tikrai intensyvu, bet nevažiavome ties galimybių riba. Įspūdžiai patys geriausi ir, manau, išsprendus nedideles technines problemas bei šiek tiek pripratus prie šio automobilio, Rokiškyje, savo namų lenktynėse, jau tikrai galėsime važiuoti maksimaliai greitai“, – mintimis dalijosi ekipažo šturmanas M. Valiulis.

G. Firanto ir M. Valiulio ekipažas iki artėjančio antrojo etapo Žemaitijoje ketina daugiau dėmesio skirti automobilio peržiūrai ir pašalinti smulkias problemas, kurios trukdė Lazdijuose važiuoti dar šiek tiek greičiau. Jeigu aplinkybės susiklostys palankiai – ekipažas ketina šiek tiek laiko skirti ir testams koviniu režimu.

Daugiau informacijos apie G. Firanto ir M. Valiulio dueto pasiruošimą varžyboms bei karščiausias naujienas iš lenktynių rasite komandos „Facebook“ puslapyje

Komandos inform. ir nuotr.

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Rekomenduojami video: