broliai Gediminas (kairėje) ir Algirdas Čičinskai sukūrė internetinę svetainę, kurią dakaro metu naršė iki tūkstančio automobilių sporto entuziastų. A. Lauciaus nuotr.
puodelis

Dakaro ralis – vienos sunkiausių pasaulio automobilių lenktynių. Dvi savaitės įtemptų varžybų per Boliviją, Argentiną, Paragvajų, adrenalinas, aistros, džiaugsmo šūksniai ir nusivylimo akimirkos, kai palaikomam ekipažui nesiseka, jis pradeda atsilikti, lūžta ir genda technika. Organizatoriai ir sportininkams, ir žiūrovams žada ekstremalumą ir naujus potyrius. Kiekvieno varžybų aistruolio svajonė – pabuvoti Dakaro ralyje. Jei šio malonumo sau negali leisti, tuomet yra kitokių būdų – stebėti rezultatus internete, diskutuoti su bendraminčiais…

Prestižinio Dakaro ralio atgarsiai

Prestižinių Dakaro ralio varžybų starto liniją šiemet kirto net 491 dalyvis, į trasą pajudėjo 316 transporto priemonių: automobilių, motociklų, keturračių, sunkvežimių. Varžybų dalyviai – 59 tautybių. Per 13 dienų lenktynininkai turėjo įveikti 8 tūkst. 823 km Paragvajaus, Bolivijos ir Argentinos valstybių teritorijomis. Pusė maratono greičio ruožų vyko trasomis, įrengtomis daugiau 3 tūkst. m aukštyje, tai reikalauja didesnės fizinės ištvermės. Deja, starto liniją pasiekė tik dalis sportininkų.

Dakaro ralyje startavo trys lietuvių ekipažai. Sėkmingiausiai iš lietuvių pasirodė lenktynininkas Antanas Juknevičius ir jo šturmanas Darius Vaičiulis. Duetas „Toyota Hilux“ bolidu tarp 59 klasifikuotų automobilių užėmė 21-ąją vietą. Ankstesnėse varžybose geriausias rezultatas tarp lietuvių priklausė Benediktui Vanagui: 2015 m. Dakare jis užėmė 24-ąją vietą. Šiemet B. Vanagas startavo su šturmanu iš Lenkijos Sebastiano Rozvadovskiu. Trečioji varžybų dalyvių pora – Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas. Šiems dviem ekipažams lenktynės nebuvo sėkmingos: lenktynininkai iš varžybų pasitraukė joms net neįpusėjus.

Plačiau skaitykite ketvirtadienio  „Gimtajame…“

Rašyti komentarą

avatar
  Subscribe  
Informuoti apie