blank
Andriaus Lauciaus nuotr.

Dalyvių lauks net 150 kilometrų greičio ruožų. Toks solidus skaičius yra praktiškai pusantro įprasto lietuviško ralio etapo. Dėl šios priežasties išloš ir žiūrovai, kuriems šiemet bus kur kas daugiau pasirinkimo galimybių stebėti ralį, padalintą į dvi dienas ir suskirstytą į aštuoniolika greičio ruožų.

Varžybų organizatorius Audrius Gimžauskas pasakoja, kad tradiciškai pasiruošimas varžyboms prasidėjo anksti ir truko ilgai, mat rengiant ralį visuomet svarbu apgalvoti net ir menkiausias smulkmenas.

Daug dėmesio organizatoriai skyrė ir tam, kad žiūrovams būtų kur paganyti akis. Surasti ne tik puikiai iš šonų privažiuojami greičio ruožai, bet taip pat bus įkurtos ir žiūrovų zonos. Jose bus įrengta visa reikiama infrastruktūra patogiam ir komfortiškam varžybų stebėjimui.

„CBet Rally Rokiškis“ organizatoriai taip pat pasistengė, kad šuoliai per tramplinus šiemet būtų dar įspūdingesni nei ankstesniais metais. Tam buvo pasitelkta kelių tvarkymo technika ir solidus kiekis žemių bei žvyro. Audrius Gimžauskas sutiko atskleisti skaičius, kurie neabejotinai konvertuosis į beprotiško grožio šuolius.

„Kai pradėjome organizuoti šį ralį 2017-aisiais metais, šiek tiek liūdėjome, kad nėra čia tiek daug tų tramplinų. Bet laikui bėgant jų radome tiek natūralių, tiek padirbėjome su dirbtiniais. Būtent praėjusią savaitę dirbome su tramplinų gamyba. Iš viso į tris vietas atvežėme aštuonis sunkvežimius po 27 tonas žemių.

Dar labiau pakėlėme Vaidoto Žalos trampliną, kuris bus pažymėtas 9/11 numeriu. Taip pat pagaminome trampliną ir 2/3 bei 13/15 greičio ruože. Aš manau, kad šiemet šuoliai tikrai bus dar įspūdingesni, todėl žiūrovai turėtų rinktis šias vietas stebėjimui. Bus išties daug gražių skrydžių“, – kalbėjo „CBet Rally Rokiškis“ organizatorius Audrius Gimžauskas.

Daugiau informacijos apie varžybas, bilietų kainas, greičio ruožus, dienotvarkę, papildomas pramogas ir visą kitą informaciją galima rasti varžybų puslapyje „Facebook“.

Organizatorių inform.

trecias brolis
Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Rekomenduojami video: