blank
Asmeninio archyvo ir komandos nuotr.

Kaip pasakoja M. Valiulis, apie šias lenktynes jis svajojo jau ilgai.

„Apie 1006 km lenktynes galvojau jau kuris laikas, tačiau tam vis nebūdavo lemta išsipildyti: vestuvės, pernai gimusi dukra… ir laiko tam visiškai neliko. Norėjosi šiose lenktynėse dalyvauti kiek galima konkurencingiau, tad šiais metais jau vasario mėnesį preliminariai aptariau planus su komandos vadovu dėl dalyvavimo ir balandį galutinai priėmiau sprendimą dalyvauti. Mūsų komanda vadinsis „RC Cola racing shaked by Texaco“. Jau pavadinimas atskleidžia, kokie bus mūsų pagrindiniai rėmėjai, o komanda gimusi iš ralio trasų: Aurimas Eidžiūnas ir Eugenijus Sladkevičius yra ralio pilotai, o aš ir Mindaugas Varža esame šturmanai. Mūsų komanda drąsiai galėtų vadintis „Ralistai“, nes visi esame labiau pripratę prie žvyro.

blank

Pernai ši komanda savo klasėje užėmė pirmąją vietą. Turėjo tik vieną gedimą, kurį greit pavyko pašalinti ir tęsti lenktynes. Rinktis šią komandą nusprendžiau, nes važiuosim su „Ford Shelby GT350 EVO2“ automobiliu, kuris turi 5.2 darbinio tūrio benzininį variklį, „Samsonas Motorsport“ amortizatorius, „Brembo“ stabdžių sistemą ir, žinoma, visą kitą saugumo įrangą. Kiek sekdavau lenktynes, tai greičiausi čia būna gamykloje sportui ruošti automobiliai, tokie kaip „Porsche“ ar „TCR“ klasės automobiliai. Šiuo atveju mūsų automobilis turi visiškai standartinį motorą, standartinę greičių dėžę, visas kitas stabilumo sistemas, kurios jau yra standartiniame automobilyje. Dėl šių priežasčių automobilis yra gana patikimas ir greitas. Pirmieji testai parodė, jog su juo galima važiuoti tikrai labai greitai, bet reikia dar daug treniruočių, kad jį prisijaukintum“, – pasakoja pašnekovas.

blank

Norėdamas persėsti iš ralio automobilio ir šturmano vietos, pašnekovui reikėjo išlaikyti papildomus egzaminus.

„Kad gauti žiedinių lenktynių licenciją, reikėjo išlaikyti dešimties valandų praktinių užsiėmimų ir teorijos egzaminą. Nesvarbu, jog automobilio ralio licenciją turiu jau dešimt metų, kad būtų galima važiuoti žiedinėse lenktynėse, reikėjo viską pradėti nuo nulio. Tiesa, man žiedinės lenktynės nėra visiška naujiena. Žiemos mėnesiais dalyvavau Kačerginės Nemuno žiede vykusiose mėgėjiškose varžybose ir daug laiko skyriau virtualiam simuliatoriui. Dėl jo daug kam atrodo keista, bet simuliatoriuje labai artimi pojūčiai realybei, atsiranda supratimas apie stabdymo taškus ir t. t.“ – pasakoja M. Valiulis.

M. Valiulis tikina, kad komanda sieks kuo aukštesnių rezultatų: „Visi žinome, kad bendroje įskaitoje laimėti tikrai nepavyks, nes važiuos daug „Porsche“, „AUDI R8“, „Lamborghini“ automobilių. Daugiau dėmesio skirsime savo klasės dalyviams, kurioje važiuoja automobiliai, kurių varikliai daugiau nei 5000 cm darbinio tūrio.

Mūsų komandos techninis vadovas Darius Biesevičius, kuris turi sukaupęs daug patirties dirbdamas mechaniku Dakaro raliuose ir kitose automobilių sporto varžybose, sako, jog visai realu būti greičiausių TOP 10, bet, manau, jei baigsime lenktynes be didesnių gedimų ar avarijų, tai savo klasėje tikrai turėtume pakliūti į prizinę vietą, o bendroje įskaitoje – TOP 10 būtų fantastinis pasirodymas.“

blueyellow1
Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments