– Nuotolinis mokymas darželyje – tai ne tas pats kaip mokykloje, darželinukui juk reikalinga pagalba, nebūtų tėvų šalia, kažin ar tas procesas vyktų?
– Pirmiausia tai buvo iššūkis. Nedrįsčiau dabar svarstyti, kam didesnis: darželiams ar mokykloms, vaikams, tėvams ar auklėtojams, mokytojams. Manau, visiems. Visos trys nuotoliniame ugdyme dalyvaujančios šalys – vaikai, mokytojai, tėvai – yra vienodai svarbios ir reikšmingos. Visgi mūsų darželių „lektoratui“ yra svarbiausi tėvai. Todėl labai labai žemai lenkiame galvas prieš juos ir dėkojame už jų rūpestingumą, atsakingumą, pareigingumą, sąžiningumą ir kt. Nors užduotis vaikams pateikiame pagal jų amžių, tačiau be tėvų pagalbos jie būtų bejėgiai. Tėveliai stengiasi padėti laikytis dienotvarkės, bendrauja su mokytojais, kitais specialistais, padeda vaikams pasiruošti vaizdo konferencijoms, transliacijoms. Vaikai gražiai apsirengę, susitvarkę darbo vietas. Informuoja mokytojus apie atliktas užduotis, jas padeda nufilmuoti, nufotografuoti.
Išsamiau skaitykite „Gimtajame…“