blank
15min.lt nuotr.

Jau seniai panašiai taip ir dirba

„Mes taip jau dirbame. Nes įtraukusis ugdymas yra toks, kai mokykloje mokosi skirtingų poreikių turintys vaikai (ne tik gabūs, motyvuoti, bet ir turintys specialiųjų ugdymo(si) poreikių). Mūsų mokykloje skirtingų, ypatingų poreikių turinčių mokinių yra labai seniai, šiuo metu 5–8 klasėse – per 40. Mokytojai moka dirbti. Rokiškio pagrindinėje mokykloje (joje mokosi tik vaikai su dideliais ir labai dideliais specialiaisiais poreikiais – aut. past.), aišku, ugdomi „sunkesni“ mokiniai. Jei savo mokykloje turėtume pakankamai pagalbos specialistų, tikiu, sugebėtume dirbti ir su jais“, – sako Senamiesčio progimnazijos direktorės pavaduotoja Bernadeta Tubelienė.

Ji mano, kad mokytojai prisiderintų, tačiau patiems specialiųjų poreikių turintiems vaikams pereiti į bendrojo lavinimo mokyklą gali būti labai sudėtinga.

Išsamiau skaitykite  „Gimtajame…“

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Rekomenduojami video: