Asmeninių archyvų nuotr.

Neringa Ragelienė

Obelių gimnazijos direktorė

Telefonai yra vienas iš skaitmeninių įrankių, pakeičiančių planšetinius kompiuterius, naudojamų ugdymui. Tik jais naudojantis pamokose svarbu susitarti ir visiems laikytis priimtų taisyklių, kad telefonas ne trukdytų ugdymui(si), o padėtų.

Romualda Cegelskienė

„Ąžuoliuko“ direktorė

Mokyklos-darželio „Ąžuoliukas“ mokinių tėvų bendruomenėje yra susitarta, kad jei nėra būtina, mokiniai telefonais gali naudotis tik pasibaigus pamokoms, išvykstant į namus. Mokytojų bendruomenėje – jei yra poreikis, mokymo tikslais pamokoje. Mano galva, tai geras sprendimas.

Giedrė Kublickienė

Buvusi mokytoja, rajono savivaldybės Komunikacijos ir kultūros skyriaus vedėjos pavaduotoja

Nesu kategoriška dėl telefonų naudojimo pamokose. Vieniems tai pagalbinė mokymosi priemonė, kitiems, deja, tik daiktas, blaškantis dėmesį pamokoje. Be abejo, tai jautrus klausimas, kai įninka į telefoną, kai mokinys jau negeba savęs kontroliuoti ir visas jo pasaulis „atsiduria“ telefone. Tačiau aš neįsivaizduoju šiuolaikinės pamokos be technologijų, kai kalbame apie grįžtamąjį ryšį pamokos pabaigoje, minčių „lietų“ prieš pradedant nagrinėti temą. Tam, kad galėtume skatinti mokinius diskutuoti bei kritiškai mąstyti pateikta tema. Arba paprasčiausiai kalbėkime apie užsienio kalbos pamokas, kai prireikia išsiversti žodį. Pripažinkime, kad mes neturime grįžti į praeitį. Mes to nepakeisime. Gal geriau pagalvokime, kokias priemones turime taikyti, kad telefonai būtų išnaudojami tikslingai, mokymosi tikslais. Kai dirbau mokytoja, technologijos man tikrai nebuvo svetimos pamokoje. Jei norime atitraukti mokinius nuo telefonų, turime pasiūlyti alternatyvas ir užtikrinti, kad pamokose turėtume priemones ar įrangą, kuriomis mokiniai galėtų naudotis esant reikalui.

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Rekomenduojami video: