Programavimas moksleiviams atrodo nesunkus ir įdomus mokslas. (Iš kairės) L. Nesvenčiūnas, E. Valskytė, K. Varnaitė bei mokslo technologijų ir anglų kalbos mokytoja L. Sagaitienė. J. Daščioraitės nuotr.

„Vienas iš pagrindinių mano tikslų – supažindinant vaikus su robotikos pasauliu, skatinti kūrybišką mąstymą. Juk negali žinoti, kurie iš jų bus virtualios realybės inžinieriai, nano medicinos technologai, organų spausdintojai, kibernetinės apsaugos darbuotojai ar šiukšlių dizaineriai“, – sakė mokytoja Loreta Sagaitietė. Jos nuomone, svarbu, kad vaikai pirmiausia taptų atsakingais skaitmeninio pasaulio piliečiais: gebėtų kultūringai bendrauti internetinėje erdvėje, gerbtų pašnekovą, sužinotų apie pavojus ir būdus, kaip apsisaugoti. Vienas labiausiai vaikų dėmesį patraukusių „Ąžuoliuko“ naujokų – „Edbot“ edukacinis robotas humanoidas. „Jis kalba visomis populiariausiomis programavimo kalbomis, o judesių paletė suteikia laisvę kūrybiškumui“, –  tikino L. Sagaitienė.

Neseniai „Ąžuoliuko“ priešmokyklinukai bei pradinių klasių mokiniai drauge su dar 25 tūkst. dalyvių iš visos Europos įsiliejo į renginį „Code Week 2018“. Čia jie žengė pirmuosius programavimo žingsnius: atliko „robotukų mankštą“, stebuklingo mygtuko pagalba galėjo užprogramuoti savo mokytoją, „Bee-Bot“ bitutes, žaidė „CodeMonkey“, susipažino su „Pixelart“ skaitmeninio piešimo programa. Pasak pradinių klasių moksleivių Emilijos Valskytės, Karinos Varnaitės ir Lauro Nesvenčiūno, veiklos, susijusios su programavimu, jiems labai patinka. Paklaustas, ar programuoti yra sunku, Lauras patvirtino, kad tai visai nesunku ir net labai įdomu.

vaiva1

Rašyti komentarą

avatar
  Subscribe  
Informuoti apie