blank

Tačiau pašto darbuotoja prieš mano valią 100 eurų pervedė į dolerius ir gavosi 93,53 dolerio. Dolerio kursas jau mažiau palankus – 1 doleris = 29,25 grivinos. Taigi, gavėjas gavo jau tik 2735,75 grivinas. Tokiu būdu iš manęs pavogta 374,25 grivinos, arba šiek tiek daugiau kaip 12 eurų. Kam tokios machinacijos reikalingos? Už persiuntimą aš sumokėjau 7,40 euro. Mano nuomone, tai neteisėta pašto veikla.“

Kadangi pagal Lietuvos pašto komunikacijos politiką negalime kreiptis tiesiai į Rokiškio pašto skyrių, norėdami išsiaiškinti, kodėl prieš skaitytojo valią eurai buvo pervesti į dolerius, o ne į grivinas, situaciją paprašėme pakomentuoti AB Lietuvos pašto Komunikacijos departamento. Gavome štai tokį atsakymą:

„Jūsų minimu atveju, skaitytojas finansinę perlaidą į Ukrainą atliko per „Western Union“ sistemą, kurioje galima pasirinkti du pervedamų valiutų tipus – JAV dolerius arba Ukrainos grivinas. Pasirinktas buvo valiutos konvertavimas į JAV dolerius, o klientas supažindintas su suma, kuri bus išmokama šia valiuta po konvertavimo.

Svarbu pabrėžti, kad valiutos keitimo kursą nustato ne „Lietuvos paštas“, o „Western Union“ sistema, per kurią atliekamos perlaidos. Tai reiškia, kad sistemos nustatomas valiutos kursas gali skirtis nuo kurso, taikomo konkrečiuose bankuose – šiuo atveju skaitytojo nurodyto „PrivatBank“. Kitaip tariant, perlaidos sumą skaitytojo nurodytu ir paskaičiuotu kursu gavėjas būtų gavęs tik tokiu atveju, jeigu perlaida būtų atlikta į sąskaitą minėtame banke“.

Vis dėlto „Gimtajam…“ taip ir liko neaišku, kodėl eurai buvo pervedami į dolerius, nors, pasirodo, sistema, leidžia pervesti ir į Ukrainos grivinas. Tad paprašėme patikslinimo ir sulaukėme atsakymo, kad „pasirinktas buvo valiutos konvertavimas į JAV dolerius, o klientas buvo informuotas, kad perlaida bus atliekama šia valiuta ir supažindintas su suma, kuri bus išmokama šia valiuta po konvertavimo. Norime patikinti, kad klientai visada yra informuojami apie tai, kokia bus suma po atlikto valiutų konvertavimo ir tik supažindinus jį su šia informacija yra atliekama pati perlaida“, – rašoma AB Lietuvos paštas Komunikacijos departamento atsakyme.

Iš AB Lietuvos paštas atsakymo reikia suprasti, kad skaitytojas pats pasirinko konvertavimą į dolerius, nors St. Bražionio laiške rašoma, kad tokią valiutą prieš jo valią jam parinko pašto darbuotoja. Panašu, kad šioje situacijoje įvyko visiškas nesusikalbėjimas ir vartotojas negavo konkrečios ir tikslios informacijos iš pašto darbuotojos.

blueyellow1
Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments