Daiva Čiučelienė sako, kad rajone turistams trūksta naujų programų ir veiklų. R. Keliuotytės nuotr.

Koją kiša konkurencija

„Tai iš pažiūros nedideli, bet svarbūs dalykai – efektyvi ir patraukli informacijos turistams sklaida apie viską, kas mūsų rajone vyksta įdomaus. Dabar net mes apie daugelį privačių ar kaimo bendruomenių iniciatyvų nieko nežinome. O norėtume, kad visa ši informacija atsidurtų mūsų tinklalapyje – renginių ar naujienų skiltyje. Antra vertus, būtina gyvybės įpūsti ir į centro tinklalapį, kad jis būtų naudingas ir nestatiškas. Tuo dabar intensyviai užsiima mūsų centro vadybininkė Ingrida Kujelė. Ji išmano informacines technologijas, todėl, neabejoju, rezultatai bus geri“, – sako D. Čiučelienė.

Pasak laikinosios Rokiškio TTAIKC vadovės, tai nėra taip paprasta, kaip gali atrodyti, nes ji pastebi daug konkurencijos tarp įvairių veiklų ir renginių organizatorių, nenoro dalintis informacija su kitais. Privatininkai savo iniciatyvomis apskritai nemato reikalo pasidalinti su jų centru, todėl tenka asmeniškai prašyti kiekvieno. „Prašome, įrodinėjame, kad nauda iš to bus visam rajonui ir turistinis jo veidas bus patrauklesnis. Juk potencialūs turistai pirmiausia informacijos ieško turizmo centruose ir jų tinklalapiuose, tačiau gauti informaciją dar sunkiai sekasi, teks tam skirti nemažai pastangų“, – teigia D. Čiučelienė ir priduria, kad efektyvi informacijos sklaida įvairiais kanalais, jos koordinavimas ir yra pagrindinė TTAIKC funkcija.

Išsamiau skaitykite „Gimtajame…“

sostinė

Rašyti komentarą

avatar
  Subscribe  
Informuoti apie