Verslininkė Laimutė Sadauskienė (kairėje) ir įmonės darbuotoja Jolita Gentvilytė Berlyno „Žaliojoje savaitėje“ populiarino tautiniam kulinariniam paveldui priskiriamus grybukus ir šakotį. L. Sadauskienės archyvo nuotr.

Šakočiai Vokietijoje mėgstami

L. Sadauskienės individualioji įmonė, kepanti įvairius skanėstus, tarp jų ir tautiniam kulinariniam paveldui priskiriamą šakotį bei grybukus, Berlyno „Žaliojoje savaitėje“ dalyvauja nuolat. Verslininkė sako, kad šiemet paroda buvo tokia kaip visada – tie patys stendai, tie patys dalyviai, žodžiu, niekuo neišsiskyrė, tik gal susirinko mažiau šalių, o ir lankytojų buvo mažiau. L. Sadauskienės nuomone, dalyvius ir lankytojus nusijojo didesnės kainos ir pabrangę bilietai.

„Vis dėlto žmonių buvo labai daug, o prie mūsų stendo nuolat būriavosi smalsuoliai, norėdami pamatyti visą šakočio gaminimo procesą, nes mes vežėmės krosnį ir turėjome galimybę gyvai visai tai parodyti. Viską, ką nusivežėm, išdalinom, pardavėm – nieko neatsivežėm atgal“, – sako verslininkė ir priduria iš to galinti spręsti, jog įmonės produkciją vartotojai įvertino puikiai.

Vokietijoje šakočiai populiarūs, be to, pasak L. Sadauskienės, šalyje gyvena daug rusų, kurių šis skanėstas ypač mėgstamas. „Parodoje sulaukėme pasiūlymo tiekti šakočius Vokietijos kavinukių ir parduotuvėlių tinklui. Jie ragavo mūsų gaminį, jiems labai patiko, todėl mus ir pasirinko. Sakė, kad jų kavinukėse lankosi nemažai rusų, todėl ir nori į savo asortimentą įtraukti šakočius“, – apie sėkmę parodoje ir pasirašytą sutartį pasakoja verslininkė.

Kaip ir kasmet, L. Sadauskienės įmonė šioje parodoje sulaukė ir įvairių pavienių užsakymų – tiekti tam tikrą gaminių kiekį prieš šventes ar kokiomis nors progomis. „Parodose supažindinti su savo gaminiais, kad potencialūs užsakovai galėtų jų paragauti, labai naudinga. Be to, čia ne tik save reprezentuoji, plačiai skleidi žinią apie save, bet ir sužinai didžiulę pasiūlą, ką kitos šalys gamina, kepa, kokios tendencijos, kokie skoniai populiarūs“, – apie parodų naudą kalba L. Sadauskienė.

(Daugiau – antradienio „Gimtajame…“)

Subscribe
Informuoti apie
guest
1 Komentuoti
Naujausius
Seniausius Įvertinimą
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Giedrius
2018 6 vasario 9:18

Daugelis Rajono verslininkų prašauna nesuvokdami, kokios plačios reklamos galimybės atsiveria dalyvaujant tarptautinėse parodose. Konkrečiai čia kalbu apie tarptautines turizmo ir laisvalaikio parodas “Adventur” ir Balttour” Džiugu, kad pagaliau pradėtas rodyti tinkamas Rokiškio rajono savivaldybės dėmesys, ryškiai matomas Rokiškio TTAIKC įdirbis. Jau Trečius metus Rokiškis turi atskirą stendą, o ne 50×50 cm staliuką, kurį turėdavo dalintis kelios įstaigos. Tačiau pasigendama Rokiškio verslo dėmesio. Kai pažiūri į kitų rajonų stendus ir matai, kaip ten yra pristatoma rajono gamintojų produkcija ir kitos paslaugos. Tik pagalvokit koks galėtų būti puikus Rokiškio rajono stendas, jei ten savo produkciją pristatytų mūsų Rajono maisto ir konditerijos gamintojai.… Skaityti daugiau »

Rekomenduojami video: