Laimutė Narbutienė. V. Bičiūnaitės nuotr.

ŠVARIOS RANKOS – darbe, mokykloje ar namuose nusiplauti rankas yra labai svarbus prevencinis žingsnis.

POILSIS IR RAMUS MIEGAS – poilsis, geras miegas ir atpalaiduojanti veikla padeda atkurti kūno jėgas. Miegoti reikėtų apie 8 val., bet yra svarbi ir miego kokybė, patartina miegoti eiti 22 val., nes tuomet miegas yra pačios didžiausios vertės.

VENGTI STRESO – stresas yra pagrindinis bendro organizmo atsparumo silpnintojas. Tam, kad išlaikytume atsparumą virusams, reikia vengti streso ir būti atlaidesniems vieni kitiems. Teigiamos mintys stiprina bendrą organizmo atsparumą.

SVEIKAS MAISTAS – organizmas gamina maistinių medžiagų turinčius antioksidantus, saugančius kūną. Taigi svarbu įsitikinti, kad maisto racioną sudaro svarbūs antioksidantai, vitaminai ir mineralai, tokie kaip:

Vitaminai A, C, E, P (bioflavonoidai) – vaisiai, daržovės, riešutai, česnakai, svogūnai, raudonėliai, imbieras;

Mineralai, tokie kaip cinkas (Zn), selenas (Se) – jūros gėrybės, daigai, aukštos kokybės jautiena, kakava;

Glutationas – manoma, yra bene vertingiausias ir stipriausias viso organizmo antioksidantas. Glutationas padeda surišti ir pašalinti kenksmingus toksinus, laisvuosius radikalus ir net sunkiuosius metalus iš organizmo. Jis išgaunamas iš ciberžolės, kurioje gausu gydomųjų antioksidantų, vitaminų, tokių kaip vitaminai C, E ir K. Ciberžolė yra viena iš labiausiai ištirtų antioksidacinių žolelių pasaulyje.

MINERALINIS VANDUO – virusui vystytis reikalinga rūgštinė aplinka, o mineralizuotas vanduo padeda šarminti organizmą, taigi tokia aplinka nėra palanki virusams.

DAUG ŠVIEŽIO ORO – grynas oras, saulė ir judėjimas gerina sveikatą ir stiprina imunitetą.

FIZINIS AKTYVUMAS yra vienas svarbiausių sveikos gyvensenos veiksnių. Jis turi didelę įtaką bendrai organizmo būklei, padeda išlikti sveikiems, žvaliems ir energingiems. Pradėkite dieną nuo paprastos mankštos.

Greta ŠLIURPAITĖ

azija

Rašyti komentarą

avatar
  Subscribe  
Informuoti apie