Nauja interaktyvioji lenta „nedirba“: ką tik praėjusį ilgąjį savaitgalį miesto svečiai, panorę daugiau sužinoti apie Rokiškio rajono lankytinas vietas, liko nieko nepešę. J. Kačerausko nuotr.

Kaip „Gimtajam…“ teigė TTAIKC l. e. p. direktorė  Jandra Kovalevskė, centras taip pat sulaukia interesantų skambučių, informuojančių apie terminalo sutrikimus. Anot pašnekovės, nesklandumai trumpalaikiai, mat terminalo programinė įranga atnaujinama.

Daugiau apie tai papasakojo šį interaktyvųjį informacinį terminalą prižiūrinčios UAB „Intellmedia Solutions“ IT sistemų administratorius Žygimantas Jasiulionis. „Pastaruoju metu esame užfiksavę keletą trumpalaikių informacinio stendo veikimo sutrikimų. Jie kilo dėl dviejų veiksnių – programinės įrangos atnaujinimo darbų bei interneto ryšio sutrikimų. Esame pastatę laikiną pakaitinę techninę įrangą. Iš esmės stendas veikia tinkamai, galimi tik trumpalaikiai sutrikimai. Kita problema, su kuria susiduriame , – interneto ryšys. Informacinio stendo turinys pateikiamas interneto pagalba, todėl, sutrikus ryšiui, laikinai sutrinka ir turinio atvaizdavimas. Ši problema taip pat sprendžiama. Informaciniam stendui yra suteiktas penkerių metų garantinio aptarnavimo laikotarpis, tad minėti sutrikimai netrukus bus pašalinti“, – komentavo Ž. Jasiulionis.

azija

Rašyti komentarą

avatar
  Subscribe  
Informuoti apie