blank
(ELTA) nuotr.

Išmokusi karantino pamokas, švietimo bendruomenė siekia dar geriau pasiruošti galimai nuotolinio mokslo pradžiai. Pasak Rokiškio Juozo Tūbelio progimnazijos direktoriaus Zenono Pošiūno, mokyklos bendruomenė jau yra numačiusi platformas, kurias naudotų prasidėjus naujam karantinui. Aktyviai rūpinamasi mokytojų informacinių technologijų kvalifikacijos kėlimu, rengiami planai kompiuterinei technikai pirkti.

„Taip pat siekiame mokykloje įrengti STEAM klasę, joje įdiegtos technologijos sudarytų galimybę organizuoti hibridines pamokas: dalis moksleivių dalyvautų klasėje, likę moksleiviai pamoką galėtų stebėti nuotoliniu būdu”, – pranešime žiniasklaidai cituojamas Z. Pošiūnas.

Vilniaus Gedimino technikos universiteto inžinerijos licėjaus pradinių klasių mokytoja ekspertė Rūta Filončikienė tiki, kad vėl sugrįžus mokytis prie ekranų, tokios sumaišties kaip buvo pavasarį jau nebus. Ji akcentuoja mokinių psichologinio pasiruošimo svarbą.

„Turbūt svarbiausias – psichologinis mokinių nuteikimas, kad niekas nesikeis, pamokos nenutrūks, bendravimas vyks, susitiksim kasdien, tik vėl laikinai kitokia forma. Vaikai labai nenori vėl likti namuose“, – komentuoja R. Filončikienė.

Galimam nuotolinio mokslo scenarijui ruošiasi ir elektroninių mokymosi platformų vystytojai. Anot TAMO grupės vadovo Edgaro Jasalinio, visą vasarą įmonė atsakingai ruošėsi galimam antrajam karantinui, kad jo metu galėtų užtikrinti sklandų ir efektyvų mokymo procesą.

„Ne tik serverių resursus pritaikėme didesniems vartotojų srautams. Siekdami palengvinti mokytojų darbą taisant užduotis, elektroninės mokymosi aplinkos EMA temas papildėme automatiškai taisomomis užduotimis. O tam, kad komunikacija TAMO elektroniniame dienyne būtų efektyvesnė, netrukus įdiegsime ir patogesnį žinučių valdymo modulį“, – sako E. Jasalinis.

Jo teigimu, mokytojams greičiau pasiruošti pamokoms taip pat padės virtualiame pamokų tvarkaraštyje integruota „Microsoft Teams“ susitikimų kūrimo platforma.

Švietimo bendruomenė ne tik ruošiasi visiems galimiems mokslo metų scenarijams, tačiau ir laukia žadėto papildomo finansavimo skaitmeniniam turiniui. Praėjus pirmajam mokslo metų mėnesiui, numatyti pinigai mokyklų vis dar nėra pasiekę. Šiaulių rajono Aukštelkės mokyklos direktorius Vaidas Bacys nerimauja, kad taip gali nukentėti lėšų panaudojimo efektyvumas.

„Mokyklos jau dabar patiria nemažai iššūkių, ruošiasi visiems įmanomiems scenarijams. Stringantis finansavimas neleidžia išbandyti norimų skaitmeninių platformų ir tinkamai pasiruošti naujam nuotolinio mokslo etapui“, – pristato V. Bacys.

Stringant ministerijos mokėjimams, prie situacijos turi prisiderinti pačios mokyklos ir elektroninių mokymosi platformų kūrėjai. Pritaikę lanksčias atsiskaitymo sąlygas, verslininkai jau nuo mokslo metų pradžios suteikė mokykloms prieigas prie skaitmeninių mokymosi priemonių.

„Karantino laikotarpis mus išmokė greitai prisitaikyti prie pasikeitusių aplinkybių ir operatyviai pasiūlyti sprendimus. Nors finansavimas užtruko, pasirūpinome, kad mokytojai ir moksleiviai jau nuo mokslo metų pradžios galėtų naudoti kokybišką skaitmeninį turinį. O apmokėjimą mokyklos atliks tuomet, kai gaus numatytas lėšas“, – kalba TAMO grupės vadovas.

blank
Lietuvos naujienų agentūra ELTA. Geros ar piktos valios pasireiškimai, stichinės nelaimės ir nekalti gamtos pokštai, pasaulio ir mūsų krašto politinio, ekonominio bei kultūrinio gyvenimo naujienos, naujų žvaigždžių atradimai ar įmintos mikropasaulio mįslės, sporto varžybos ir daug kitokių svarbių bei įdomių dalykų.
Subscribe
Informuoti apie
guest
1 Komentuoti
Naujausius
Seniausius Įvertinimą
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Olia
Olia
2020 30 rugsėjo 8:37

O,kaip mokinio pasiruosimui,ar tiksliai visi mokiniai paruosti,kur gyvena atokiau kaimo vietovese ,kaip su rysiu sistema,kokia turi namuose internetine sistema?

Rekomenduojami video: