SIAL PARIS parodoje Lietuvos gamintojų stende lankėsi žemės ūkio ministras Giedrius Surplys ir Lietuvos komercijos atašė Prancūzijoje Daiva Kirkilaitė-Chetcuti. Ludo Segers nuotr.
rezidencija

Produktas lentynoje – štai dėl ko suka galvą pasaulio rinkodaros specialistai

Kaip sako G. Vojegė, nors pasaulyje vis daugiau kalbama apie plastiko vartojimo mažinimą ir įvairius ribojimus, mėsos produktų pramonėje to nepajusi. „Anaiptol. Čia visur pakuotės, pakuotės ir dar kartą pakuotės. Kuo gražesnės, įdomesnės akiai, patrauklesnės, tuo labiau vertinamos. Pasaulio rinkodaros specialistams dabar svarbiausia – kaip produktas atrodo lentynoje“, teigia G. Vojegė.

Ji pastebi, kad, jei ir stengiamasi išgauti natūralios, ekologiškos pakuotės vaizdą, tai nereiškia, kad ji ir gaminama iš tokių medžiagų. „Labai mažai mėsos gaminių, kurie gali būti nepakuoti arba atsidurti ekologiškoje pakuotėje. Mėsos produktams pakuoti naudojamos specialios medžiagos, kurios atsparios riebalams, todėl apie natūralias pakuotes čia nekalbama“, –  pastebi specialistė.

G. Vojegė sako, kad „Rokiškio mėsinės“ produktų pakuotė šiame kontekste atrodo labai gerai. „Būtent dėl patrauklios pakuotės mus SIAL PARIS parodoje daug kas pastebėjo ir įvertino“, – šypsosi rinkodaros specialistė.

(Daugiau – antradienio „Gimtajame…“)

Rašyti komentarą

avatar
  Subscribe  
Informuoti apie