– Kokia šiemet situacija? Ar po žiemos miško kirtimo darbų liko daug suniokotų kelių?

– Kelias yra kelias. Miško kelias atlieka tam tikras funkcijas. Jeigu kalbame apie medienvežius, jie ir turi važiuoti tais keliais. Žinoma, jie palieka žymių – kuo pavasaris drėgnesnis, ar žiemos įšalas kuo gilesnis, tuo tos žymės didesnis. Mes į tai žiūrime kaip į ūkio šakos paliktą pėdsaką.

– O tai kas tuos pėdsakus turi tvarkyti ir tvarko?

– Mes ir tvarkome. Ir pernai, ir šiemet savo įmonės lėšomis sutvarkėme ir prižiūrime daug kelių: pernai – apie 150 km, šiais metais – 200km. Į priežiūrą įeina ir sniego valymas, ir greideriavimas, ir pakelių šienavimas. Jeigu po medienvežių veiklos kelias lieka sunkiai išvažiuojamas, tuomet stengiamės reaguoti kuo greičiau – atvežame žvyro, lyginame, tikrai nepaliekame neišvažiuojamų kelių.

Išsamiau skaitykite šeštadienio “Gimtajame…”

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Rekomenduojami video: