Asmeninio archyvo nuotr.

– Prasideda vasaros sezonas ir dauguma vairuotojų susirūpina automobilio kėbulo būkle. Ką patartum?

Po žiemos sezono, kurio metu automobilį prižiūrėti sunkiau, atsiranda daug įvairiausių defektų. Tokiu kaip subraižymai nuo tunelinių plovyklų bei šepečių valant sniegą bei ledą. Visų pirma rekomenduoju žiemos sezonu šepečių šerelius uždengti mikropluošto šluoste ir tik tuomet valyti automobilį, o langams naudoti ledo tirpinimo priemonę. Visa tai padės išvengti nemalonių staigmenų.

Atėjus šiltiems orams būtina gerai nuplauti automobilį naudojant ne tik aukštą slėgį, bet ir įvairią chemiją bei ilgo plauko mikropluošto kempinę, plaunant automobilį nuo viršaus į apačią ir dažnai skalaujant kempinę. Jei tam neturite patirties ar tiesiog laiko, galite kreiptis į profesionalus, kurie jums mielai padės. Taip pat reikėtų nepamiršti ir per žiemą užleistų automobilio interjerų, išvalyti iš pagrindų, nes tiek salono, tiek išorės detalės tarnauja ilgiau gerai prižiūrimos.

– Kokias priemones vertėtų naudoti automobilio kėbulo, ratlankių priežiūrai?

Kėbulo bei ratlankių priežiūros pagrindinės priemonės, kurias privalo turėti kiekvienas, – metalo dulkių tirpiklis bei smalų ir klijų tirpiklis. Šios priemonės puikiai padeda patiems panaikinti didžiąją dalį ant kėbulo atsiradusių rudžių ir smalų taškelių, kurie neatrodo estetiškai ir yra ypač matomi ant šviesios spalvos automobilių. Švaraus kėbulo apsaugai rekomenduoju turėti kokį nors hidrofobinį purškalą. Dauguma automobilių chemijos prekių ženklų turi šias prekes savo asortimentuose, neabejoju, kad rasite tiek didesnėje maisto prekių parduotuvėje, tiek degalinėse, tiek autodetalių parduotuvėse.

– Automobilio kėbulo poliravimas. Kada ir kodėl jis reikalingas?

Automobilio kėbulo poliravimas reikalingas suteikti blizgesio, pašalinti negilius įbrėžimus bei sulyginti kėbulą, tada prie jo ne taip kimba purvas, lengviau nubėga vanduo, automobilio priežiūra tampa paprastesnė. Kainos prasideda nuo 80 eurų (nedidelio automobilio pablizginimui) ir gali kilti iki 500 eurų, maksimalios sumos prireikia lako korekcijai (kėbulo šlifavimui po dažymo). Viskas priklauso nuo poreikių. Yra keli poliravimo etapai pagal agresyvumą ir kiekvienam automobiliui parenkami individualiai pagal kėbulo būklę. Jei jūsų automobilis prarado spindesį, turbūt užteks ir vieno poliravimo etapo. Jei yra gilesnių įbrėžimų, gali prireikti ir dviejų ar trijų etapų. Esminis dalykas, kuris lemia rezultatus, yra lako kietumas. Automobilio apsaugai naudojame ilgalaikį vašką, kuris apsaugo iki 3 mėnesių, bei įvairias keramines dangas, kurios gali apsaugoti kėbulą nuo smulkių įbrėžimų iki kelerių metų ir tam tikram kilometražui. Žinoma, geriausia automobilio apsauga yra permatoma PPF plėvelė. Ji apsaugo nuo visko, bet nėra pigi.

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Rekomenduojami video: