Kokias padangas rinktis?
Padangų ir automobilio serviso „Trečias brolis“ savininkas Egidijus Katinauskas pasakoja, kad šiais metais padangos nors ir brango, bet ne tiek, kad gerokai patuštintų kišenę, o šiais metais žmonės daugiau pradėjo domėtis brangesnėmis, „Premium“ klasės padangomis.
Trikdžių užsakant padangas šiais metais neturėjome, nes užsakome gerokai anksčiau. Apie naudotas padangas žmonės net neklausia, jų pas mus ir nerastumėte. Žmonės žiemai įsigyja naujas padangas. Šiemet daugelis renkasi „Premium“ klasės, tokias kaip „Bridgestone“, „Continental“. Dažnas mūsų klientas jau būna pasidomėjęs padangomis ir sako, kad nori būtent tokių, tad mums net nereikia ir siūlyti. Žinoma, sulaukiame ir klientų, kurie padangoms gali skirti konkrečią sumą, ir prašo patarimo. Tada pasidomime, kokiais keliais jis važinėja, kur daugiausiai praleidžia laiko. Dažniausiai prioritetą teikiame vidutinės klasės padangoms, tokioms kaip „Kormoran“, „Laufenn“, stengiamės nesiūlyti biudžetinių padangų. Tiems, kurie žiemos metu prasuka daugiau kilometrų, siūlytume rinktis šiek tiek kietesnio mišinio padangas, kadangi tokios labiau atsparios dilimui. Tiems, kurie daugiau važiuoja žvyrkeliais ir apledėjusiais keliais, – minkšto mišinio padangos.
Kaip apsaugoti kėbulą?
Automobilių kėbulo estetikos studijos „Prodigy detailing“ įkūrėjas Karolis Lapašinskas pasidalino keliais patarimais, kaip vertėtų prižiūrėti automobilio kėbulą prieš žiemą ir jos metu.
Paprasčiausias automobilio paruošimas šaltajam sezonui būdas – apnašų, tokių kaip metalo dulkių, smalų bei dervų, tirpinimas tam skirtais valikliais, automobilio plovimas naudojant specialią kempinę. Beje, automobilį reikia plauti nuo viršaus į apačią ir dažnai skalauti tą pačią kempinę, kad nesubraižytume kėbulo nešvarumais, nusėdusiais ant jos. Po to automobilį reikėtų nusausinti ir padengti jo kėbulą vašku, polimerine danga arba danga keramikos pagrindu, kuri išsilaikytų ne mažiau kaip 3 mėnesius. Visa tai padės apsaugoti automobilį nuo aplinkos veiksnių šaltuoju sezonu.
Kaip savo automobilius žiemai ruošia rokiškėnai?
Ypatingų procedūrų nesiimu
Antanas Taparauskas
Ypatingų procedūrų prieš žiemą nesiimu, tik intensyviai nuplaunu, pakeičiu valytuvus, langų plovimo skystį, specialiomis priemonėmis padengiu durų gumines juostas, kad užklupus kiek šaltesniam orui nebūtų bėdų. Žinoma, pakeičiu padangas, subalansuoju ratus.
Šiemet kaip tik turėsiu visiškai naujas žiemines padangas, stengiuosi nepirkti universalių ir renkuosi atitinkamam sezonui pritaikytas. Vertinu minkšto mišinio, nedygliuotas padangas, gamintas Europoje.
Nepatinka važiuoti „tanku“
Mindaugas Šarkauskas
Artėjant žiemos sezonui įpilu žieminio langų plovimo skysčio, uždedu naujus langų valytuvus. Atsirandu šluotelę ir gremžtuką ledui valyti, įsigyju ledo tirpiklio, kuris labai gelbsti, kai ant automobilio langų užsideda plonas šerkšnas.
Šiais metais neteks pirkti naujų padangų, bet pastebėjau, kad kainos kiek didesnės nei pernai. Padangas keičiu tada, kai jau galima važinėti dygliuotomis. Jeigu nusimato kokia ilgesnė kelionė, nelaukiu paskutinės dienos, bet kartais, būna, ir paskutinę dieną keičiu automobilio padangas.
Įsigijau „boosterį“
Virgilijus Dambrauskas
Kadangi vairuoju nenaują automobilį, tai specifinių pasiruošimų prieš žiemą nedarau. Standartiškai keičiu padangas. Kaip tik neseniai pirkau naujas ir tą pačią dieną pasikeičiau. Nuvažiuoju nemažai kilometrų, tai stengiuosi paskutinės dienos nelaukti. Nes tada ir eilės prie autoservisų būna ilgesnės, o ir iškritus pirmam sniegui rizikuoji savo saugumu. Žinoma, vasarinį langų skystį pakeičiu žieminiu, taip pat atėjus šiam tamsiam ir gausiam kritulių sezonui keičiu valytuvus. O visa kita (tepalų keitimas, važiuoklės tvarkymas ir pan.) stengiuosi atlikti, kai ateina tam metas, nepriklausomai nuo sezono.
Išsamesnius komentarus skaitykite „Gimtajame…”