R. Kilkaus/asociatyvi nuotr,

Elektros energijos tiekėjo AB „ESO“ Komunikacijos skyriaus vadovas Martynas Burba teigė, kad dėl transformatoriaus gedimo skirstomajame tinkle Jūžintų miestelio Žvejų gatvės gyventojai galėjo justi staigius įtampos šuolius. Tai galėjo lemti buitinės technikos gedimus. „Atsiprašome gyventojų dėl patirtų nepatogumų. Žalą patyrusius gyventojus prašome kreiptis į savo draudimo bendrovę arba susisiekti su mūsų specialistais per savitarnos portalą www.manogile.lt, telefonu 1802 arba atvykti į Panevėžio Gilės klientų aptarnavimo centrą. Dar kartą atsiprašome ir dėsime visas pastangas išspręsti šią nemalonią situaciją  ieškant visoms pusėms priimtinų sprendimų. Taip pat planuojame papildomai atlikti mūsų įrenginių patikras tam, kad panašūs atvejai nepasikartotų“, informavo M. Burba.

Tuo tarpu Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Vartotojų konsultavimo, aptarnavimo ir komunikacijos skyriaus vedėja Giedrė Nenartavičiūtė sakė, kad nukentėjusieji pirmiausia turėtų kreiptis į tiekėją ir tik po keturiolikos dienų nuo kreipimosi pateikti prašymą Vartotojų teisių apsaugos tarnybai.

Subscribe
Informuoti apie
guest
0 Komentarai
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus