Gimtasis Rokiškis Aktualijos Antanas Taparauskas kaltinimus atremia faktais – „tribūnų retorika“ Autobusų parko iš duobės...

Antanas Taparauskas kaltinimus atremia faktais – „tribūnų retorika“ Autobusų parko iš duobės neiškels

Per balandžio mėnesio tarybos posėdį, teikiant rajono savivaldybės valdomų ir biudžetinių įstaigų 2020 m. ataskaitas, Rokiškio autobusų parkas ir jo ateitis įvardytas kaip problemiškiausias. Dalis tarybos narių siūlė imtis radikalių veiksmų – išparduoti neefektyvias nusenusias transporto priemones ir nupirkti keletą naujų, mažesnių autobusų, įmonę minimalizuoti iki nedidelės bei ieškoti papildomų būdų, kaip užsidirbti. Po tarybos posėdžio frakcijos „Už laisvę augti“ feisbuko paskyroje atsirado įrašas, kuriame dėl ilgalaikių Rokiškio autobuso parko bėdų kaltinamas nė metų neišdirbęs dabartinis vadovas Antanas Taparauskas, kaip neva nekompetentingas ir nenorintis dirbti, bei Rokiškio meras Ramūnas Godeliauskas, neva nenorintis to matyti. Mero teigimu, recepto, kaip gelbėti autobusų parkus ir kartu teikti būtinąsias pavėžėjimo paslaugas, neranda visos Lietuvos savivaldybės. O koks paties A. Taparausko požiūris? Su juo ir kalbėjomės apie bendrovės situaciją, problemas ir perspektyvas.

1300
6

Nepaisydamas sudėtingos Rokiškio autobusų parko padėties ir nuostolingos veiklos, prieš aštuonetą mėnesių ryžotės užimti vadovo pareigas. Kodėl? Ar nesigailite?

– Konkursą į bendrovės direktoriaus pareigas laimėjau pernai vasaros viduryje, pareigas pradėjau eiti rugsėjo 1-ąją. Prieš tai beveik 3 mėnesius buvau laikinasis bendrovės vadovas. Neslėpsiu, tikrai nelengva, bet visiškai nesigailiu – bendrovėje kaip specialistas dirbau nuo 2018 m. vidurio, mačiau visus procesus iš vidaus, mačiau, kaip bendrovei sekasi. Tad turėdamas savų idėjų ir kolektyvo palaikymą, ryžausi dalyvauti konkurse, tačiau toms idėjoms įgyvendinti ir geresniems rezultatams pasiekti koją pakišo ilgai besitęsianti pandemija…

Dalis tarybos narių siūlo išparduoti seną Autobuso parko transportą, viską minimalizuoti ir nusipirkti keletą modernių ir mažesnių autobusų? Kodėl gi ne? Ką galvojate apie tokį pasiūlymą?

– Paskaičiavome, kad išpardavę absoliučiai visus autobusus gautume 80–90 tūkst. eurų. Naujų, mažų, ekonomiškų mikroautobusų kainos prasideda nuo 60 tūkst. eurų už vieną, tad matematika paprasta – tik pridėjus papildomų lėšų pavyktų įsigyti 2 naujus autobusiukus, kalbant apie naudotus – galbūt išeitų 3–4. Tačiau… Pirmoji problema – naudotų keleivinio transporto priemonių rinka yra praktiškai „mirusi“, niekas nenori pirkti tokių senų priemonių, o parduodamų dar padorių autobusų kaina labai aukšta. Kita problema – ką mes galėtume nuveikti su 3–4 transporto priemonėmis, kai prasidėjus mokslo metams turime užtikrinti 14 vietinio susisiekimo maršrutų? Juk vienu autobusu neapvažiuosi pusės rajono – visiems reikia rajono centre atsidurti ryte, prieš 8 val. Matome, kad optimizuotis būtina, prieš pradedant naujus mokslo metus, su rajono savivaldybės atstovais dėliosime mūsų ir mokyklinių autobusų maršrutų tinklą, kad jie nebesidubliuotų.

Kokių dar sulaukėte pasiūlymų iš tarybos narių? Juk koalicijos „Už laisvę augti“ feisbuko paskyroje gegužės 4 d. atsiradusiame įraše teigiama, kad būta įvairių pasiūlymų, kaip gelbėti Autobusų parką, tik niekas į tuos pasiūlymus neatsižvelgė.

– Bene vieninteliai pasiūlymai buvo atleisti pusę žmonių, uždaryti dirbtuves, visus autobusus išparduoti ir nusipirkti naujų. Vėlgi retoriškai paklausiu – iš ko tai padaryti ir kas aptarnautų maršrutų tinklą? Ypač, kai privaloma užtikrinti gyventojų susisiekimą pagal įstatymą. Labai sunku išaiškinti žmonėms, kurie nė karto nėra atvykę ar bent paskambinę ir pasidomėję elementariausia keleivių vežimo veikla ir nesupranta, kaip viskas vyksta. Iš šono vaizdas labai gražus… Neslėpsiu, kad ir man kilo tokių minčių, kai nedirbau šioje bendrovėje ir visko nemačiau iš vidaus.

Dėl to įrašo feisbuke ir faktais nepagrįstų, neargumentuotų komentarų dėl jūsų kompetencijų ir darbo kreipėtės į teisėtvarką dėl šmeižto. Ar tyrimas dar tęsiasi, ar jau yra koks aiškumas?

– Kol kas galiu pasakyti tik tiek, kad tyrimas tęsiasi ir iki praėjusio savaitgalio naujienų nebuvo.

Išsamiau skaitykite „Gimtajame…“

blank
Subscribe
Informuoti apie
guest
6 Comments
Naujausius
Seniausius Įvertinimą
Inline Feedbacks
View all comments
Rimantas
Rimantas
2021 20 gegužės 17:25

Ai silta sita buvusi komunistu irstva Respublikos g.Nr 92 nei vienos tuscios kedes nei vieno neuzimto lovio.I ja ir buve eks ir superbiznesmenai tik ir tiko.Ir prie sugriuvusio sovietinio palikimo parko dar kai kas pasisildys.

to Rimantas
2021 24 gegužės 11:40
Reply to  Rimantas

Ne tik buvusi,bet ir dabar besanti.Nieko nesiskiria savo veiksmais nuo buvusiu komunistų.

Rimantas
Rimantas
2021 19 gegužės 19:47

I socializma nebegrisim prie kiekvinos kaimo bakuzes autobusai nevaziuos nes tai nuostolinga.Jeigu apsimoketu Verslinykai prekiautu ne alumi ar traktoriais o veziotu pensnikes motereles.Reikia su tuo susitaikyt.Kiek kontoru ir imoniu rajone uzsidare.Gyventojai rajone mazeja.Tik laiko klausimas gal dar ir ne sios dienos kada nugriausim ir devynaukste kontora Respublikos g Nr92

Rimantas
Rimantas
2021 19 gegužės 19:32

Ner cia ka ora drebint be reikalo.I socializma nebegrisim.I kiekviena kaimo bakuze autobusai nebevaziuos.Nes tai nuostolinga .Jeigu tai apsimoketu visi Verslinykai tuo uzsiimtu.Reik su tuo susitaikyt.Paziurekit kiek visokiu imoniu ir kontoru rajone dingo ir nieko geriau blogiau gyvenam.Nugriovem viena devynauksti nugriausim ir kita Respublikos g.Nr 92.Tai tik laiko klausimas.Juk sioj kontoroj niekas nepajegus pakeist pagada..

to Rimantas
2021 24 gegužės 11:44
Reply to  Rimantas

Griauti ir kuo greičiau ,vis vien niekas ten nieko nedirba,tik iš musų algas gauna.Penktadieni nuėjau 14 val,jiems visiems darbas jau pasibaigęs.Net mero neberadau,sako išvaziavo namo.

Antanas
Antanas
2021 19 gegužės 19:18

Patarimas.Reikia skelbti visiems reikalingiems marsrutams konkursus-atsiras vezeju.O sita komunistu veisykla ,lizda kuo greiciau likviduosim,tuo rajonas bus laimingesnis.

Last edited 4 Mėnesiai Prieš by Antanas